Borstvergrotende pillen???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Borstvergrotende pillen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:22

Plus er zijn zoveel problemen in de wereld, en dan snap ik niet dat iemand druk maakt over borsten.
Bedoel kijk hoe veel geluk je hebt, als dat een zorg is. Wees blij met jezelf, en accepteer dat ook.

Het leven is meer dan borsten

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:29

Ik ben blij met mn B cup. Grote borsten doen idd pijn bij het paardrijden heb ik gehoord...
Ik snap ook niet dat mensen hun borsten laten vergroten. Ik zie ze wel eens op tv met hun dikke ballonnen; en maar stoeien met die dikke nept**ten die in de weg zitten Slapen

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:12

ik denk niet dat die pillen werken..
misschien voor even...

zou dan toch door sparen voor een operatie als je graag grotere wilt..

Helma_Amber schreef:
Ik snap ook niet dat mensen hun borsten laten vergroten. Ik zie ze wel eens op tv met hun dikke ballonnen; en maar stoeien met die dikke nept**ten die in de weg zitten Slapen

nou mijn "nept**ten" zitten niet in de weg hoor.. in tegendeel.. ik zou mijn opratie zo weer doen!

katiavl schreef:
En een borstvergroting vind ik maar iets gevaarlijks..

zitten meer risicos aan een borstverkleining dan aan een borstvergroting...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:13

Ja maar een borstverkleining is meestal noodzakelijk door medische problemen dan een borstvergroting, of het moest zijn voor reconstructie na tumorverwijdering

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:17

katiavl schreef:
Ja maar een borstverkleining is meestal noodzakelijk door medische problemen dan een borstvergroting, of het moest zijn voor reconstructie na tumorverwijdering

klopt wel.. maar dan is t nog steeds risicovoller om je borsten te verkleinen door medische redenen, dan om "zomaar" een borstevergroting te ondergaan..

bij mij was t beide.. ik wilde t al... maar heb het door verwijdering van tumor eerder laten doen..
als ik dan toch onder t mes moet... dan maar meteen goed Haha!

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:21

amberp schreef:
bij mij was t beide.. ik wilde t al... maar heb het door verwijdering van tumor eerder laten doen..
als ik dan toch onder t mes moet... dan maar meteen goed Haha!

Als je borst verwijderd moet worden (of een tumor) dan is een borstvergroting wel mooi, maar met "nept**ten" doel ik op Pamela Anderson (vroeger) en Lolo Ferrari (weet niet of ik het zo goed schrijf), je kan me veel vertellen, maar dat ziet er toch niet uit hoe zij er uit zien?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:24

haha nee ok.. daar ben ik het mee eens..
die kannonen zou ik ook niet hoeven! Clown

mijne passen nu bij mijn lijf..

ik had grote a/kleine b.. heb nu grote b/kleine c.. zou ze ook niet groter willen.. vind dit wel voldoende zo.. anders zouden ze echt in de weg zitten ja!

sommige willen nou eenmaal altijd overdrijven...

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:25

Soms kan het heel mooi zijn,
maar inderdaad zoals Pamela dat vind ik niks, de meeste jongens zeggen trouwens ook dat ze dat niet mooi vinden en dat is toch meestal de reden om het te doen.
Ook al zeg je dat het is omdat je je goed over jezelf wilt voelen, dan doe je het nog voor een ander, want wanneer voel jij je goed? Juist als anderen naar je kijken en het mooi of sexy vinden.
Ik vind dat je borsten bij je figuur moeten passen. Als je heel trenger bent is een D cup gewoon niet mooi vind ik persoonlijk.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:58

Ik vind het echt niet mooi. Mijn zus en een vriendin van me hebben een borstvergroting laten doen. Nou, ze zijn keihard en als je op je rug ligt steken ze nog recht omhoog Haha! . Zo nep. Ik ken ook geen man die het mooi vindt trouwens (die van mij gaat hard gillen, als we het erover hebben. Hij vindt het zo lelijk), maar dat terzijde. Mijn zus heeft trouwens na een paar jaar al problemen gekregen met verharding en dat was geen pretje.
Nee hoor, mij niet gezien. Na lange tijd van borstvoeding geven, vroeg ik me ook wel eens af of het nog goed kwam met die van mij, maar inmiddels zijn ze weer op volle sterkte, eh.... stevigte.... Haha! Knipoog
Daarbij ben ik trots dat mijn lichaam dat zo kon doen. Ik wil er echt niets aan veranderen, hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:35

De Foenegriek erin is te verklaren; Foenegriekzaad zet namelijk vlees aan (is dus ook een 'dikmaker'), behalve dat het goed is bij hoesten. Knipoog

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 17:46

katiavl schreef:
Ik zou zeggen wees blij met wat je hebt, ik ben al van F naar C gegaan en dan terug naar E en nu wil ik terug een operatie.

Ik snap echt niet waarom mensen grotere borsten willen, er zijn veel belangrijker dingen in het leven, en het is zelfs bewezen dat jongens kleinere mooier vinden dus...

En een borstvergroting vind ik maar iets gevaarlijks..

Dit vind ik altijd zo cru zeggen... wees blij met wat je hebt...
Wat nou als je niks hebt... kan je er moeilijk blij mee zijn toch?

En dan mensen die zeggen van.. ik heb ook maar kleine borsten ( cup B)....
dan zou je mij echt niet horen zeuren hoor zou een moord doen voor cub b bij wijze van Clown

En tuurlijk zijn er veel veel veeel meer dingen in het leven dan borsten..
Maargoed tis wel een deel van je lijf en je wordt er dagenlijks mee geconfronteerd en als je er dan tevreden mee bent is dat toch heel vervelend!

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:51

Ik heb niet alles gelezen wat op die site stond.

Maar ik heb wel is op tv gezien, dat er een gozer was
die een vrouw wilde worden. En op z'n 16 of 18de weet
niet meer presies. Hormoonpillen kreeg, waar hij ook
écht tiet(jes) van kreeg! Dus mischien dat zoiets wel
kan bij een vrouw extra hormonen dus grotere tieten Clown

Maar.. ík persoonlijk blijf erbij dat ik het niet geloof dat
een paar pilletjes je tieten 1 tot 3! cupmaten kan vergroten..

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:31

begin er niet aan meis!

Je begint met een normale dosis en uiteindelijk zijn je borsten iets groter, vanaf dat moment moet je steeds meer pillen gaan slikken om t effect te behouden, en als je stop, dan slinken je tieten maar is je huid uitgerekt en dat is pas echt lelijk!!

Er zijn genoeg mannen die ook op cupje A vallen en ik kan t weten Knipoog

Ik weet niet wat voor postuur je hebt, ik weeg slechts 48 kilo maar als ik veel eet en sport zodat ik geen buikje krijg heb ik ook al iets meer borsten Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:38

ik heb een grote C/kleine D is ook niet alles hoor,ik zou het idd niet doen, ten eerste dat ze kankerverwekkend zijn, en zo duur, dan zou ik voor een operatie gaan, is toch veiliger, en je weet de bijwerkingen op lange termijn nog niet allemaal..

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:05

Misschien dat als je de pillen slikt, en je maar lang genoeg kijkt, je je gaat verbeelden dat ze groeien Clown

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 19:55

diesel_ schreef:
begin er niet aan meis!

Je begint met een normale dosis en uiteindelijk zijn je borsten iets groter, vanaf dat moment moet je steeds meer pillen gaan slikken om t effect te behouden, en als je stop, dan slinken je tieten maar is je huid uitgerekt en dat is pas echt lelijk!!

Er zijn genoeg mannen die ook op cupje A vallen en ik kan t weten Knipoog

Ik weet niet wat voor postuur je hebt, ik weeg slechts 48 kilo maar als ik veel eet en sport zodat ik geen buikje krijg heb ik ook al iets meer borsten Knipoog

Ik begin er ook niet aan hoor Tong uitsteken
Maar wou toch ff de mening van iedereen weten Knipoog

En gelukkig heb ik al een man gevonden die op een klein maatje valt Vork Haha!
En mijn postuur is ook niet zo dat er grote borsten bij horen.. dus dat valt allemaal nog wel mee Tong uitsteken

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:57

Nouw laat ik dat maar niet proberen....nog groter hoeven ze van mij niet haha

niet dta ik erg in geloof ofzo...

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:04

Ronnie25 schreef:
Ik heb niet alles gelezen wat op die site stond.

Maar ik heb wel is op tv gezien, dat er een gozer was
die een vrouw wilde worden. En op z'n 16 of 18de weet
niet meer presies. Hormoonpillen kreeg, waar hij ook
écht tiet(jes) van kreeg! Dus mischien dat zoiets wel
kan bij een vrouw extra hormonen dus grotere tieten Clown

Maar.. ík persoonlijk blijf erbij dat ik het niet geloof dat
een paar pilletjes je tieten 1 tot 3! cupmaten kan vergroten..

Er is voor vrouwen ook zo'n pil op de markt! De huisarts schrijft hem voor en uit onderzoek is gebleken dat bij 8 van de 10 mensen hun borsten een cupmaat groeien.
Het heeft wel een bijwerking, zolang je die pil gebruikt heb je maar 1 % kans dat je zwanger raakt.
De pil Clown

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:08

whahahah (helaas heeft deze nog meer bijwerkingen ..voor lange termijn gebruik ) maar idd 8 vd 10 krijgt er een borst (en helaas vaak ook heup en bil ) maatje groter van Haha!

Essepoester

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:10

Ik zag ze laatst ook in het kruidvat boekje staan,
het zou een mooie uitvinding zijn Clown m, maar ik geloof dr niet in Knipoog

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 15:41

Ik kwam laatst een advertentie van zulk spul tegen, klonk idd perfect, maar onderaan stond in kleine lettertjes 'werkt het best vanaf cup c en groter'.
Sja als ik dat had... Clown

En daabij, als het vetweefsel in je borsten aan laat maken, dan niet alleen daar hoor, en om nou ook een buikje maatje cup E te krijgen Knipoog

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 18:00

Yessy: Haha idd, ik denk niet als je een D hebt, dat je ze nòg groter wilt Tong uitsteken..

Luv_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 18:12

nickyu schreef:
whahahah (helaas heeft deze nog meer bijwerkingen ..voor lange termijn gebruik ) maar idd 8 vd 10 krijgt er een borst (en helaas vaak ook heup en bil ) maatje groter van Haha!

nou dan behoor ik tot die andere 2 mense want bij mij zijn alleen me heupen en billen gaan groeien (helaas..)
ZOu ook zeker graag 1 of 2 maatjes groter willen, maar dan zeker niet via pillen!
Maar na lang nadenken laat ik me toch ook maar niet opereren.. Zonde van me geld Lachen en de kans op kanker e.d. is een stuk groter!
Dus nou ja, dan maar proberen genoege te nemen met dat beetje dat ik heb Knipoog
Is best te doen Lachen Alleen zomers is het wat minder.. Maar ja ach, echt zomer hebben we toch niet in nederland Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 18:51

Al kreeg ik die pillen gratis en zouden ze echt werken dan zou ik het nog niet doen. Heb ook een A cup trouwens. Ik denk niet dat veel grotere borsten mooi zou staan bij mij, ben nu eenmaal een dun persoon Tong uitsteken
Men moet mij maar nemen zoals ik ben en das met kleine borsten Tong uitsteken

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 19:00

En als je nou maar één borst groter wil? Clown