Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Helma_Amber schreef:Ik snap ook niet dat mensen hun borsten laten vergroten. Ik zie ze wel eens op tv met hun dikke ballonnen; en maar stoeien met die dikke nept**ten die in de weg zitten
katiavl schreef:En een borstvergroting vind ik maar iets gevaarlijks..
katiavl schreef:Ja maar een borstverkleining is meestal noodzakelijk door medische problemen dan een borstvergroting, of het moest zijn voor reconstructie na tumorverwijdering
amberp schreef:bij mij was t beide.. ik wilde t al... maar heb het door verwijdering van tumor eerder laten doen..
als ik dan toch onder t mes moet... dan maar meteen goed
katiavl schreef:Ik zou zeggen wees blij met wat je hebt, ik ben al van F naar C gegaan en dan terug naar E en nu wil ik terug een operatie.
Ik snap echt niet waarom mensen grotere borsten willen, er zijn veel belangrijker dingen in het leven, en het is zelfs bewezen dat jongens kleinere mooier vinden dus...
En een borstvergroting vind ik maar iets gevaarlijks..
diesel_ schreef:begin er niet aan meis!
Je begint met een normale dosis en uiteindelijk zijn je borsten iets groter, vanaf dat moment moet je steeds meer pillen gaan slikken om t effect te behouden, en als je stop, dan slinken je tieten maar is je huid uitgerekt en dat is pas echt lelijk!!
Er zijn genoeg mannen die ook op cupje A vallen en ik kan t weten![]()
Ik weet niet wat voor postuur je hebt, ik weeg slechts 48 kilo maar als ik veel eet en sport zodat ik geen buikje krijg heb ik ook al iets meer borsten
Ronnie25 schreef:Ik heb niet alles gelezen wat op die site stond.
Maar ik heb wel is op tv gezien, dat er een gozer was
die een vrouw wilde worden. En op z'n 16 of 18de weet
niet meer presies. Hormoonpillen kreeg, waar hij ook
écht tiet(jes) van kreeg! Dus mischien dat zoiets wel
kan bij een vrouw extra hormonen dus grotere tieten
Maar.. ík persoonlijk blijf erbij dat ik het niet geloof dat
een paar pilletjes je tieten 1 tot 3! cupmaten kan vergroten..
nickyu schreef:whahahah (helaas heeft deze nog meer bijwerkingen ..voor lange termijn gebruik ) maar idd 8 vd 10 krijgt er een borst (en helaas vaak ook heup en bil ) maatje groter van