Slecht slapen als je niet thuis slaapt..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Slecht slapen als je niet thuis slaapt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:18

Misschien vertrouwde dingen mee.. Of tsjah..

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:25

meld zich. ik kan ook bijna niet slapen op een andere plek, standaard gaat mijn kussen mee en bij mijn broer die in belgie woont heb ik een eigen kussen en staat mijn oude bed.daar kan ik dus wel slapen. maar verder is het altijd een probleem. ook als mensen bij mij slapen heb ik er ook last van. heb een vriendin die hier regelmatig slaapt en daar kan ik nu wel bij slapen maar verder.........

en samen in een bed is helemaal een ramp, ik moet echt me eigen deken, en wordt vaak erg krampachtig omdat ik denk de ander wakker te maken/ houden

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:30

ik kan ook heel slecht slapen op vreemde pleken en som thuis ook wel. ik neem altijd mijn kussen mee. dan heb ik dat van me eigen. ben nu wel gewend bij mn vriend aan het bed maar als we ergens anders moeten slapen lig ik de hele nacht wakker

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 12:38

Sheela; Jeetje 19 jaar.. Dan is het idd iets dat niet meer over gaat. Lijkt me best moeilijk! Als mijn vriendje sochtends eerder opstaat en ik nog even kan liggen slaap ik ook zo nog een paar uur. Raar eigenlijk.. Vork

Faelivrin; Nee ik heb geen heimwee. Bedankt voor de tip.

En idd, volgende keer gaat iig 1 deur dicht en neem ik m'n eigen kussen mee. We zullen zien hoe het dan gaat. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:37

Haha; grappig, ik kan overal slapen, als ik maar een fijn kussen heb (want aan een niet-lekker kussen kan ik me zoo ergeren Clown ) . Echt, leg me op een matrasje ergens in een slaapzak op de grond met een fijn kussen en weg ben ik. Haha!
Ondanks alles slaap ik toch het liefst in m'n eigen bed Knipoog .

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:38

Ik had dit vroeger altijd alleen bij mijn beste vriendin.. Was nog wat jonger dus af en toe was het met traantjes naar huis Tong uitsteken
Maar sinds ze verhuist zijn gaat het gewoon prima, ik ben nu 13 en kan werkelijk overal slapen (en geloof me op de meest rare plekken kan ik in slaap vallen Nagelbijten / Gniffelen )

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:56

Roelke: ik slaap gelukkig niet elke nacht slecht hoor. De ene nacht gaat beter als de andere. ik word wel vaak wakker, maar ik lig gelukkig niet heel vaak lang wakker. Als ik een drukke dag voor de boeg heb, word ik vroeg wakker (5-6 uur) en ga liggen denken wat ik allemaal moet doen. Vol adrenaline wil ik het liefst mijn bed uit springen om te beginnen, maar ik blijf toch wel liggen; bed is lekker warm. En als ik een drukke/nare/leuke dag gehad heb kan ik ook niet slapen omdat ik ga piekeren/denken/nagenieten.
Het went allemaal wel....

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 22:23

Ik heb het meestal ook als ik bij vriendinnen slaap. Dan slaap ik altijd heel laat en vroeg wakker. Thuis slaap ik wel altijd gewoon goed. Ook op vakantie als we er de eerste paar dagen zijn dan slaap ik ook niet goed, als ik er een paar dagen heb geslapen slaap ik net zo goed als thuis Lachen.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 23:04

Ik heb er eigenlijk geen last van; kan overal wel goed slapen.
Het ligt er wel aan of ik op een matras of op een luchtbed slaap.. Luchtbedden vind ik echt vréselijk liggen en dan slaap ik wel slecht.. Maar zolang ik op een matras o.i.d kan slapen, maakt het mij niet uit waar ik ben, ik slaap wel.

Het verschilt trouwens wel hoor, want bij één vriendin slaap ik supergoed, terwijl 't bij anderen soms wat minder is. Lachen
Maarja bij die éne vriendin heb ik zo vaak geslapen, dat kan er ook mee te maken hebben.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 20:06

Vannacht weer bijna geen oog dicht gedaan, de deuren waren dicht en ik had m'n eigen kussen mee.
Ik slaap gewoon erg ondiep, en wordt van het kleinste geluid alweer wakker, wat meestal om de 3 kwartier is.. Vreselijk! Binnenkort maar eens informeren naar een homeopatisch slaapmiddeltje.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:09

Op zich herken ik het wel. Je hoort nieuwe geluiden, je ligt in een ander bed.. Bij mij helpen buikademhalingsoefeningen wel in zo'n situatie. Of gewoon ervoor zorgen dat je moe genoeg bent om in slaap te vallen. Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:12

Ik slaap ook heel slecht als ik ergens anders moet slapen. Lig echt nachten wakker als ik een weekendje weg ben, ik zie ieder uur voorbij komen. Meestal val ik dan ook pas onder de morgen in slaap waardoor ik overdag gebroken ben. Als ik dan weer thuiskom ben ik echt kapot. En moet ik soms echt een dag bijslapen.

Ik heb een moeheidsziekte gehad en als ik dan slecht slaap merk ik het dus meteen en kan er erg ziek van worden dan.
Heb nu al een tijdje niet buiten de deur geslapen. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat zijn als ik eind van de week bij mijn nieuwe vriend ga slapen. Die ook nog eens zo'n 300 km verderop woont.. Ik hoop dat ik een beetje kan slapen, want ik ga ook meelopen op het bedrijf, en dat is vroeg opstaan en laat naar bed.. Nagelbijten / Gniffelen

Anders ga ik ook maar eens kijken voor een middeltje.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:15

Heb ik ook hoor, als ik op vakantie of bij een vriendin ga logeren slaap ik nooit goed. Het bed ligt niet lekker en het is gewoon anders als thuis. Oost west thuis best natuurlijk. Knipoog
Vroeger kon ik echt nergens anders slapen, dat gaat nu gelukkig wel.

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:17

Bij mij is het probleem juist dat anderen (bij wie ik slaap) niet kunnen slapen als ik niet thuis slaap.
Ik maak dan nogal veel lawaai, snurk en praat soms in mn slaap.
En ik sla soms om me heen.
In mn eigen bed heb ik nergens last van Clown
Maar thuis slaapt altijd lekkerder dan ergens anders, dat heb ik ook wel Lachen

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:39

Ehm, ontspanningsoefeningen doen ofzo? Misschien jezelf eens afvragen waarom je niet kan slapen. Lig je niet lekker, voel je je niet veilig in een vreemd huis? Als je de oorzaak weet kun je er iets aan doen misschien.

Moet zeggen dat ik overal slaap, al moet ik op een strobaaltje bij mijn paard in de stal gaan liggen, ik slaap!! In het ziekenhuis reden de drie mensen die in mijn kamer lagen met hun infuusstatiefjes in het rond, als ze sliepen snurkten ze enorm, ze praatten omdat ze soms niet konden slapen, er piepte vanalles, maar ik hoorde helemaal niks! Verpleegster was verbaasd over mijn geslaap, niet wakker te krijgen!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 22:19

Hoe moe ik ook ben, in slaap komen lukt gewoon niet. Zaterdag hele dag erg druk geweest en rond 11 uur kakte ik helemaal in en kon ik zo daar op de bank slapen, zo moe was ik. 12 uur naar bed gegaan, en dan wordt ik elk uur wakker en als het al licht wordt kan ik niet meer in slaap komen.
Ik lig wel prima, voel me wel veilig. Wordt gewoon wakker van elk geluidje dat ik hoor. Misschien toch es oordopjes testen dan oid.. Nagelbijten / Gniffelen

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:57

Hmm.. lijkt me echt heel erg vervelend!!
Ik heb het juist andersom. Bij mijn vriend kom ik heerlijk snel in slaap, maar alleen in mijn eigen bed totaal niet. Dan mis ik hem naast me en lig ik maar te draaien..

Misschien kan je vriend je een massage of iets geven waardoor je ontspant? Of 's avonds nog een leuke film kijken waar je al een beetje moe van wordt.