Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkigioa schreef:Aankomen van stoppen met de pil? Dan val je toch juist af (aangezien je van de meeste pillen een paar kg aankomt)?
Zwelgje schreef:Nadeel is voor mij wel dat ik nu super onregelmatig ben, kan er geen touw meer aan vast knopen. En ik heb veel meer pijn in de rug en de buik maar geen migraine meer en dat is voor mij al reden genoeg om die troep nooit meer te gebruiken.
Toen ik de pil nog slikte had ik wel wat meer boezem, cup B om precies te zijn en dat is na het stoppen wel weer meteen gereduceerd naar CupAA. Is jammer
chas schreef:Zwelgje schreef:Nadeel is voor mij wel dat ik nu super onregelmatig ben, kan er geen touw meer aan vast knopen. En ik heb veel meer pijn in de rug en de buik maar geen migraine meer en dat is voor mij al reden genoeg om die troep nooit meer te gebruiken.
Toen ik de pil nog slikte had ik wel wat meer boezem, cup B om precies te zijn en dat is na het stoppen wel weer meteen gereduceerd naar CupAA. Is jammer
Als je net gestopt ben ,Duurd het even voordat je lichaam hetzelf weer gaat doen en dat duurd even ,
Met borstjes komt dat ook wel weer goed hoor![]()
Ja baal wel dat ik bijv een weekie niet kan doorslikken met vakantie ofzo ....
Pellie schreef:angela, je gaat er wel voor aan de condooms?? ik ben braaf aan mijn één na laatste strip begonnen... condooms vind ik niet fijn, dus wacht ff tot vriendlief stappen onderneemt
sunshine schreef:Ik slik ook al een aantal jaren de pil.
Maar ik merk dat ik de pil erg vaak vergeet (dom, ik weet het)
Voel me zoiezo niet echt "lekker" meer de laatste tijd.
Moet sneller huilen, stemmingswisselingen, bijna nooit geen zin in sex...![]()
Wat denken jullie ? Ik zou graag overgaan op de prikpil, iemand daar ervaringen mee?
Wilde eerst een eigen topic openen, maar denk dat het hier ook wel op zijn plaats staat.