De tweede ging in vroeg stadium al bloeden(nou ja het kind niet, ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendel schreef:Vertellen ze dat tegenwoordig nog bij de 20 weken echo?
Mijn zus is voor 2 weken terug geweest voor de 20 weken echo ( medische echo) en hier moeten ze terug komen voor een extra echo ( 75 euro trouwens) om te weten te komen wat het geslacht is.
nikita_love schreef:heb gehoord dat je bij een meisje je schoonheid verliest...dus bij een meisje ga je er veel minder mooi uitzien dan anders, meer puistjes bijv. en bij een jongen heb je dat niet...zei mn moeder haha
nikita_love schreef:heb gehoord dat je bij een meisje je schoonheid verliest...dus bij een meisje ga je er veel minder mooi uitzien dan anders, meer puistjes bijv. en bij een jongen heb je dat niet...zei mn moeder haha
Urielle schreef:nikita_love schreef:heb gehoord dat je bij een meisje je schoonheid verliest...dus bij een meisje ga je er veel minder mooi uitzien dan anders, meer puistjes bijv. en bij een jongen heb je dat niet...zei mn moeder haha
Lusitana schreef:Ik heb bij voorspellen 100% gelijk bij anderen. Zelf geen kinderen en gaan ook niet komen.
Wendel schreef:marjonrebel schreef:Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en ik heb vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was het gevoel dat het een jongen is maar ja of mijn gevoel de waarheid verteld?....over een aantal weken heb ik de 20 wkn echo en dan zal mijn gevoel beantwoord worden ben benieuwd!!!
Vertellen ze dat tegenwoordig nog bij de 20 weken echo?
Mijn zus is voor 2 weken terug geweest voor de 20 weken echo ( medische echo) en hier moeten ze terug komen voor een extra echo ( 75 euro trouwens) om te weten te komen wat het geslacht is.