(Mozaiek) wratten, bah!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Re: (Mozaiek) wratten, bah!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:15

nee dan heb ik geen mozaiek wratten gehad. voor de gewone wratten zou je naar de dokter kunnen gaan voor dat wrattenspul wat ik je zij

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:24

Vriendin van me had 2 wratten onder haar voet en heeft die ook geprobeerd weg te snijden: nu zitten haar hele handen EN voeten onder...Weet dus niet of ik dat zou riskeren Bloos

Zilion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:28

Mijn (inmiddels overleden) buurvrouw heeft mij vroeger de tip gegeven een vetplanje de blaadjes van te gebruiken. Zo'n blaadjes doormidden scheuren en 2 keer per dag het sap op de wratten. Bij mij werktte het

Groetjes

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:15

ik lees hier dingen zoals wratten wegknippen, wat voor 'n wratten zijn dat dan ? Ik heb altijd al wratten gehad die 'in' mijn voeten zitten, no way dat ik daar kan aan knippen.

Bevriezen hielp bij mij wel, al is dat telkens tijdelijk, na een paar jaar komen ze gezellig terug. Haha!

Mijn man heeft mij deze zomer een plantje aangewezen in de tuin dat ik elke dag moest gebruiken (stengeltje open breken en dan het sap op de wrat smeren) en dat hielp idd. De kleintjes zijn weg, alleen die grote niet, maar ja is mijn eigen schuld, had het langer moeten volhouden.

Als ik echt niets vond dat hielp, dan zou ik toch eens naar een homeopaat gaan, kan soms echt goed helpen hoor. Ja

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:20

Bij mij hielp niks, had alles geprobeert. Bevriezen, olie, zalfjes, pilletjes, op den duur was ik het zat Clown Na een tijdje gingen ze gewoon vanzelf weg. Stomme dingen Haha!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:33

OneDesire schreef:
MRmichiel schreef:
probeer het eens in de alternatieve geneeswijzen. mijn vriend is met zijn wratten naar een vrouw gegaan die er overheen wreef en daarna haar handen in de lucht afschudde(tenminste dat vertelde hij mij) en de wratten waren binnen een week verdwenen.

Dank je voor de tip. Maar ik geloof niet in alternatieve geneeswijzen Knipoog .

Ik geloof ook niet zo in alternatieve geneeswijzen, maar toen ik vroeger wratjes onder mijn voeten had, heeft mijn moeder (die wel van het alternatieve is) me ook meegenomen naar een vrouw die over de wratten heen wreef en tegelijkertijd iets zei/brabbelde. Ik moet zeggen na een paar "sessies" waren ze helemaal verdwenen..
En als je zegt dat je alles al geprobeerd hebt en niets helpt, lijkt me dit de moeite waard!