vervelende knieen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Svadie_

Re: vervelende knieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 21:14

bij koud weer heb ik er dus helemaal geen last van :p
Vandaaag naar de HA geweest.... Woensdag moet ik om 8.50 in het ziekenhuis zijn. weet alleen niet wat ze gaan doen

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:43

Hmm fijn dat ze dat nog even mededelen Knipoog

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:44

Pff wat een gedoe zeg.. Verdrietig Succes ermee! Ik weet maar al te goed wat het is, heb áltijd last van mijn knie. Als ik op hakken loop/heb gelopen is het minder erg dan als ik ook maar 5 minuten op platte schoenen heb gelopen.
Daarom loop ik nu in huis ook altijd op mijn tenen, net alsof ik hakken aan heb.

De dokter gooit het na 3,5 jaar nog steeds op groeipijn (constant? Verward ), ben naar een andere dokter geweest die het heeft onderzocht en die raadde me aan om te stoppen met rijden.
Maar aangezien paarden gewoon echt álles voor me zijn, en ik er echt niet mee wil (en kan, heb in de tijd dat ik niet reed tegen het depressieve aangezeten) stoppen, doe ik het ook maar niet.
Het is óf mijn knieën, óf mijn goede humeur. Over een tijd kan ik kunstknieën nemen, of me eraan laten opereren. Dat heb ik dan liever dan dat ik mijn liefste hobby op moet geven.

Maar begrijp dat het bij andere mensen anders kan liggen. Sterkte ermee..

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 21:54

Mloesje schreef:
Hmm fijn dat ze dat nog even mededelen Knipoog

dat vond ik inderdaad niet zo grappig.
Ik was mezelf helemaal aan het stressen en roepen: ''wat gaan ze doen dan?''
enige antwoordt wat ze HA gaf:''mag ik niet zeggen, beroepsgeheim.'' Verward (in deze situatie?)

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:55

hûh, maar het gaat toch in dit geval om jou, tegenover je ouders heeft hij beroepsgeheim, maar alles wat over jou gaat mag jij weten !!

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 21:56

Ja dat vond ik ook. Ik heb Huisarts nooit lief gevonden :p

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:57

Tsjaa sommige huisartsen zijn idd nogal poedersuiker Knipoog

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 22:00

Mloesje schreef:
Tsjaa sommige huisartsen zijn idd nogal poedersuiker Knipoog

mijn huisarts heeft zelfs een keer gezegd dat ik me aanstelde.
Ik had echt zoiets van: ja hoor.. daarom ga ik i.p.v 7x per week nog maar 1x per weer of helemaal niet paardrijden!

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:14

jeetje zeg.. wat een banketstaaf!!

Mijn HA zegt altijd dat het bij mijn leeftijd hoort Clown

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 00:18

Veel succes morgen in het ziekenhuis spastic!!

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 00:22

Heeel veel sterkte morgen!!
Hier trouwens nog een met knieproblemen. Mijn knieen staan heel erg scheef, waardoor ik over zo'n 30 jaar niet meer zonder pijn zou kunnen lopen doordat mijn kraakbeen dan versleten/verdwenen zou zijn. Nu heb ik er gelukkig alleenmaar last van als ik ren... Heel erg veel succes met alles!!!

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 00:24

roosjeradec schreef:
Heeel veel sterkte morgen!!
Hier trouwens nog een met knieproblemen. Mijn knieen staan heel erg scheef, waardoor ik over zo'n 30 jaar niet meer zonder pijn zou kunnen lopen doordat mijn kraakbeen dan versleten/verdwenen zou zijn. Nu heb ik er gelukkig alleenmaar last van als ik ren... Heel erg veel succes met alles!!!

Jeetje, dat is ook niet zomaar iets.. Ach gut
Kunnen ze er niets meer aan doen?

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 15:12

Mloesje schreef:
Veel succes morgen in het ziekenhuis spastic!!

bedankt, maar het is vandaag niet zo best verlopen

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:14

Wat is er dan gebeurd? Wat zeiden ze? Kunnen ze er wat aan doen?

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 15:20

Mloesje schreef:
Wat is er dan gebeurd? Wat zeiden ze? Kunnen ze er wat aan doen?

Ik werd al chagerijnig toen er gezegt werd dat ik behandeld werd door een arts in opleiding (slechte ervaringen mee). Ging hij alle mogelijk bewegingen maken met mijn been. Helemaal inbuigen deed pijn joh! gaat hij dat even fijn heel vaak achter mekaar doen! ik kon zeggen wat ik wou maar hij wou blijven buigen. Toen moest ik allemaal dingetjes uitvoeren die verschrikkelijk veel pijn deden. Toen had ik het gehad en ben ik weg gelopen. Liep ik buiten en werd ik opgehaald door de eigenaar van mijn verzorgpony (hij is ook arts in Rijnstate). Die heeft mij gelukkig verder geholpen. Ze gaan eerst mijn maniscus (of hoe dat ding dan ook heet) eruit halen en dan weer verder kijken hoe het gaat.

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:24

Jeetje zeg..
Wat een flut arts in opleiding zeg! Verward
Hmm maar moeten ze dan niets anders voor je meniscus komen dan?
Klinkt misschien heel dom Blond

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 15:26

de maniscus kan je zo weghalen. Zouden ze eigenlijk al eerder doen, maar toen hadden ze de verkeerde knie geopereert (was ook arts in opleiding)

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:26

jezus.. wat een stelletje amateurs!

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 15:28

dat zijn ze inderdaad... ach joh.. met de schadevergoedingen die mijn vader eist kan ik heel wat camera's en computers kopen. Al is het wel vervelend dat ik niet meer kan paardrijden. Paard is nu zo over actief omdat ze bijna niet meer rijden. Los gooien kan wel maar dan moet je d'r minstens een uur opjagen voor de moe wordt. (leuk zo'n arabier)

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:29

Hoe oud ben je? Ik heb net zo'n verhaal en bij mij komt het door de puberteit. Pb anders.

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:41

spastic schreef:
eigenlijk altijd.
sinds kort is het ook al bij het stilzitten vervelend. ze denken nu dat het in mijn spieren iets is.

Ik heb ook pijn in mijn knieen. ben er een paar x mee heen geweest, ze hebben niets kunnen vinden.Vooral met rijden en lange tijd stil zitten is een ramp.Zelfs soms zo erg dat ik 's nachts huilend wakker word van de pijn...

Nu sinds 2 jaar heb ik een zadel met erg dikke kniewrongen, heb geen pijn meer. Ik rij 2 paarden per dag!!Alleen lange autoritten en lange werkdagen(12-14 horeca) heb ik nog last.

Persoonlijk heb ik geen zin in gezeur bij mijn hisarts, zegt dat het mijn pezen zijn...Mijn linkerbeen zit ook niet altijd even goed, knakt soms in de kom.mij schouders kraken bij het bewegen en ook mijn knieen voel je iets knarsen...

Het si te verdragen, ik leef niet op pijnstillers, Als ik ze neem is het voor mijn ongesteldheid..

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:46

Ik had echt zoiets van: ja hoor.. daarom ga ik i.p.v 7x per week nog maar 1x per weer of helemaal niet paardrijden![/quote]

Hebben ze ook een keer tegen een meisje hier in de buurt gezegd.Ze bleef steeds heel veel pijn houden in haar knie. Ze kwam dus steeds terug. Ze moest zich niet zo aanstellen van de arts. een jaar later moest haar been geamputeerd worden, zat een tumor in.2 jaar na de operatie is ze overleden aan kanker.

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 15:48

Utrolig schreef:
Ik had echt zoiets van: ja hoor.. daarom ga ik i.p.v 7x per week nog maar 1x per weer of helemaal niet paardrijden!

Hebben ze ook een keer tegen een meisje hier in de buurt gezegd.Ze bleef steeds heel veel pijn houden in haar knie. Ze kwam dus steeds terug. Ze moest zich niet zo aanstellen van de arts. een jaar later moest haar been geamputeerd worden, zat een tumor in.2 jaar na de operatie is ze overleden aan kanker.[/quote]

dat is pas banketstaaf

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:50

ik heb nu 11 jaar last van mijn knieeen en andere gewrichten. Sinds een jaar of 4 weet ik dat ik reumatoide artrits heb.Heel vervelend en pijnlijk maar ik blijf wel rijden(uiteraard zolang als t nog gaat). Heb dat ook tegen reumatoloog gezegd en die moest hard lachen. Hij gaf aan zolang ik kan en wil rijden ik dat lekker rmoet blijven doen. In mijn geval is bewegen veel beter dan stil zitten. En beetje pijn lijden voor iets wat je onwijs leuk vind is dan veel minder erg. Sterkte!

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 15:53

sandr0 schreef:
ik heb nu 11 jaar last van mijn knieeen en andere gewrichten. Sinds een jaar of 4 weet ik dat ik reumatoide artrits heb.Heel vervelend en pijnlijk maar ik blijf wel rijden(uiteraard zolang als t nog gaat). Heb dat ook tegen reumatoloog gezegd en die moest hard lachen. Hij gaf aan zolang ik kan en wil rijden ik dat lekker rmoet blijven doen. In mijn geval is bewegen veel beter dan stil zitten. En beetje pijn lijden voor iets wat je onwijs leuk vind is dan veel minder erg. Sterkte!

Met hockey doe ik nog wel mee, maar dan met Keeper zijn. Rennen doe ik niet aan :p
paardrijden wil ik wel, maar alleen al bij het opstijgen staan de tranen in mijn ogen van de pijn.