Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mloesje schreef:Hmm fijn dat ze dat nog even mededelen
Mloesje schreef:Tsjaa sommige huisartsen zijn idd nogal poedersuiker
roosjeradec schreef:Heeel veel sterkte morgen!!
Hier trouwens nog een met knieproblemen. Mijn knieen staan heel erg scheef, waardoor ik over zo'n 30 jaar niet meer zonder pijn zou kunnen lopen doordat mijn kraakbeen dan versleten/verdwenen zou zijn. Nu heb ik er gelukkig alleenmaar last van als ik ren... Heel erg veel succes met alles!!!
Mloesje schreef:Veel succes morgen in het ziekenhuis spastic!!
Mloesje schreef:Wat is er dan gebeurd? Wat zeiden ze? Kunnen ze er wat aan doen?
spastic schreef:eigenlijk altijd.
sinds kort is het ook al bij het stilzitten vervelend. ze denken nu dat het in mijn spieren iets is.
Utrolig schreef:mijn huisarts heeft zelfs een keer gezegd dat ik me aanstelde.
Ik had echt zoiets van: ja hoor.. daarom ga ik i.p.v 7x per week nog maar 1x per weer of helemaal niet paardrijden!
sandr0 schreef:ik heb nu 11 jaar last van mijn knieeen en andere gewrichten. Sinds een jaar of 4 weet ik dat ik reumatoide artrits heb.Heel vervelend en pijnlijk maar ik blijf wel rijden(uiteraard zolang als t nog gaat). Heb dat ook tegen reumatoloog gezegd en die moest hard lachen. Hij gaf aan zolang ik kan en wil rijden ik dat lekker rmoet blijven doen. In mijn geval is bewegen veel beter dan stil zitten. En beetje pijn lijden voor iets wat je onwijs leuk vind is dan veel minder erg. Sterkte!