Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BianCatjee schreef:ik heb daar ook last van
en het is eigenlijk gewoon dat al je spieren ontspannen en dus eigenlijk je spieren gaan slapen..
vind het maar een vreemd idee, en heb dit maar zo heel af en toe (gelukkig!)
Mindfields schreef:BianCatjee schreef:ik heb daar ook last van
en het is eigenlijk gewoon dat al je spieren ontspannen en dus eigenlijk je spieren gaan slapen..
Het ontstaat omdat je geestelijk al slaapt, maar je lichaam komt erachter dat je nog niet geheel ontspannen bent in je lijf. Hoe ontspan je het allerbeste? Door al je spieren even kort en snel te spannen, want daarna is de spanning eruit. En hoe krijgt je hoofd dat voor elkaar?
Door te dromen dat je ergens van af valt, je schrikt, en als je schrikt span je al je spieren. Klaar, nu kunnen hoofd EN lijf gaan slapen![]()
Prachtig he hoe dat werkt? Ik vind het geniaal. Maar je schrikt je het leplazerus!!!!
Shanna schreef:_Cassandra_ schreef:Ik heb dit ook best vaak.
Ik heb het dan vaak dan droom ik over iets en dan in ene knal ik tegen een muur, val in een put of ik val van iets af
als ik droom dat ik ergens tegenaan knal dan knal ik ook echt tegen de muur meestal
Mindfields schreef:BianCatjee schreef:ik heb daar ook last van
Het ontstaat omdat je geestelijk al slaapt, maar je lichaam komt erachter dat je nog niet geheel ontspannen bent in je lijf. Hoe ontspan je het allerbeste? Door al je spieren even kort en snel te spannen, want daarna is de spanning eruit. En hoe krijgt je hoofd dat voor elkaar?
Door te dromen dat je ergens van af valt, je schrikt, en als je schrikt span je al je spieren. Klaar, nu kunnen hoofd EN lijf gaan slapen![]()
Prachtig he hoe dat werkt? Ik vind het geniaal. Maar je schrikt je het leplazerus!!!!
Shanna schreef:en het werkt dus tegenovergesteld
want je bent gelijk klaar wakker! maar dat dromen vin dik ook zo raar dan he
want dromen doe je in minder dan een seconden vlak voor je wakker wordt, dus het is dus de bedoeling dta je wakker wordt
Nannes schreef:Shanna schreef:en het werkt dus tegenovergesteld
want je bent gelijk klaar wakker! maar dat dromen vin dik ook zo raar dan he
want dromen doe je in minder dan een seconden vlak voor je wakker wordt, dus het is dus de bedoeling dta je wakker wordt
oow, ik dacht altijd de laatste 10 minuten van je slaap
Marly_ schreef:Ik heb het soms voordat ik ga slapen.
Dan ben ik bijna in slaap gevallen en dan ineens schrik ik weer wakker..
Daarna slaap ik wel heel snel.
Shanna schreef:nee, in minder dan een seconden speelt je hele droom zich af! vind ik ook zo knap want ik onthoud soms dromen die uuuuuuuren lijken te duren wel!meestal zijn de dromen die ik onthoud gepaart emt dingen die ik ervan onthoud zoals een aanraking die ik voel tijdens de droom maar die er niet is..
hoe zou dat komen dan?