Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Soms hoor je weleens van vrouwen na de bevalling dat ze ook geen zin hebben in sex. Een hele mooie opmerking van Linda de Mol tijdens een intervieuw over haar gebrek aan libido na de bevalling: als je geen zin hebt, moet je die maken....
kekaro schreef:spaanse vlieg
ik lees wel ff mee hier!
heb zelf een beetje hetzelfde, slik al jaren microgynon30
heb op dit vervelende minpuntje na helemaal nergens last van...
pompom schreef:Pil wegdonderen en een Mirena(spiraal) laten zetten....
Heeft bij mij geholpen
luxx schreef:lees net wat er tussendoor geschreven is, maar ik geloof dat ik dat ook zeg; dan moet je maar zin maken, tenzij je het niet erg vind om het niet te doen natuurlijk, maar dan moet je altijd maar weer afwachten waar je partner met zijn libido dan weer heen gaat.....
geit schreef:zin moet je zeker niet maken. kom nou ik ga niet alleen voor hem op mijn rug liggen met mijn benen wiijd omdat hij wil.
zoiets moet plezier zijn vooor beide.
ik heb een jaar last gehad van gebrek aan libio, tot ik een nieuwe vriend kreeg maja das voor jou geen optie denk
avanoort schreef:luxx schreef:lees net wat er tussendoor geschreven is, maar ik geloof dat ik dat ook zeg; dan moet je maar zin maken, tenzij je het niet erg vind om het niet te doen natuurlijk, maar dan moet je altijd maar weer afwachten waar je partner met zijn libido dan weer heen gaat.....
Als je alleen maar sex hebt met je partner omdat je anders bang bent dat hij het ergens anders haalt, dan heb je geen goede relatie!
luxx schreef:je noemt het zelf een 'probleem' en dat is het ook, een gezonde relatie bevat lijfelijke intimiteit, als dat ontbreekt mist er toch iets, dat onderschrijf je zelf.
luxx schreef:Een gezonde relatie bevat lijfelijke intimiteit, als dat ontbreekt mist er toch iets, dat onderschrijf je zelf.
Naatus schreef:Hoe maak je een 'spaanse vlieg' eigenlijk? (of is dit een erg stomme vraag?)