Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:dat is veel mooier dan je haar verbranden met een steiltang..
Smystique schreef:Citaat:dat is veel mooier dan je haar verbranden met een steiltang..
bij een goede steiltang en op droog haar verbrand je haar niet hoor, de fout zit juist vaak bij het steilen van nog vochtig haar, dat gaat verbranden
al is veelvuldig steilen natuurlijk niet echt goed
Smystique schreef:Ik heb de Chi tang, koste 150,00 maar hij maakt mijn haar (dik, stug, sterk krullend, pluizig, kroezend) wel echt plat
Smystique schreef:[cite]
_Bonte_ schreef:er zijn er echt wel veel verschillende
mag je je haar steilen als het nog nat is , of wanneer best niet te doen ?,
sunshine schreef:Ik heb ook een stijltang, laat het mijn vriend altijd doen![]()
Ik heb er geen geduld voor, krijg er lamme armen van (armen steeds omhoog houden) en als ik het doe word het niet stijl.
Mijn stijltang is van het merk Carmen, €30,- bij de blokker.
Word niet echt heel erg warm (max. 180 graden)
Maar voor mij werkt hij perfect ( heb een beetje slag in mijn haar)
LiNdA1986 schreef:Ik heb er een van remington met 3 lagen waaronder teflon. Word je haar plat van en gaat het van glanzen.
Je kan met deze ook krullen maken in je haar.
Ik heb deze in de aanbieding gekocht bij etos, voor € 45,-
happyness schreef:sunshine schreef:Ik heb ook een stijltang, laat het mijn vriend altijd doen![]()
Ik heb er geen geduld voor, krijg er lamme armen van (armen steeds omhoog houden) en als ik het doe word het niet stijl.
Mijn stijltang is van het merk Carmen, €30,- bij de blokker.
Word niet echt heel erg warm (max. 180 graden)
Maar voor mij werkt hij perfect ( heb een beetje slag in mijn haar)
Zo en dat doet hij?? Heb jij hem ff goed afgericht