En heel cliche, maar als je eigen babytje in je armen ligt ben je spontaan alles vergeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es79 schreef:Eruit komt het zeker! Ik zeg altijd maar, er is er nooit 1 blijven zitten!![]()
En heel cliche, maar als je eigen babytje in je armen ligt ben je spontaan alles vergeten!
MikeRick schreef:@Es79![]()
Helemaal waar want binnen 1,5 jaar had ik de 2e !!
Anne_GTI schreef:De mijne zijn allebei thuis geboren. Gewoon lekker in ons eigen huis en heel vlot in alle opzichten. (de kraamhulp was er nog niet eens toen de oudste ter wereld kwam)
Mocht ik ooit nog van gedachten veranderen en toch nog een kind krijgen wordt het zeker weer een thuisbevalling. (al ben ik bang dat ik die onderweg ergens zou krijgen, tweede bevalling was in 4 minuten; eerste in 20)
Es79 schreef:MikeRick schreef:@Es79![]()
Helemaal waar want binnen 1,5 jaar had ik de 2e !!
Niet blijven zitten dus!
Marigold schreef:als de weeen beginnen NIET meer bewegen, maar echt puur op je ademhaling focussen,
bloempje1 schreef:Phoe wat een reacties zeg.![]()
es79,vertel gerust je verhaal hoor hier.Dan kan ik terug denken als ik een makkelijke bevalling heb,en zo niet dan denk ik terug aan jou verhaalJe maakt me ook heeel nieuwschierig.
Mistral,als het te erg word geef mij dan maar echt een pijnstiller.Nu ben ik niet pijnkleinig.Maar als ik soms denk waar het kind door heen moet hoe ik me hard vast![]()
Mikerick,Al dat overnachten hou ik al niet van.Maar goed als het op dat moment moet zal ik die nacht ook wel weer overleven.En even bijkomen van de bevalling zal ik waarschijnlijk erg op prijs stellen.
En genieten van de kleine straks zal echt wel lukken![]()
Mistral,eruit komt het waarschijnlijk wel.Daar ben ik echt niet bang voor haha.
Maar zoals ik al eerder zei,waar het door heen moet.Pfoe.
Anne,mag ik ook zo snelle bevalling?Plaats van een hele lange?
Marigold,bedankt voor de tips.Zal er proberen aan te denken op dat moment.Maar waarschijnlijk zal ik ze dan vergeten,haha![]()
Sterre,jeetje dat is nog een aparte bevalling bij iemand anders thuis.Wel grappig dat jullie nog steeds contact hebben!
Hoop dat de mijne gewoon thuis of ziekenhuis bevalt,waar ik opdat moment voor kies.
Samsam,Dat is inderdaad minder 3 weken te laat.Beter voor het kind zelf.Maar dan word het meestal (heb ik me laten vertellen) ziekenhuis.
Black,zo te horen valt het ziekenhuis dus reuze mee.Al denk ik dat het eraan ligt welk ziekenhuis je bevalt.
En de rest van de reactie's bedankt!