Me oor zit dicht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: Me oor zit dicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:54

Ontsteking????????

En wat gaan ze (je) er aan doen??

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:56

Zoutwater oplossing maken en met een pipet om de twee uur een druppel in elk neusgat dan is hij binnen 2 dagen open

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:02

Pas enorm op!!!!
Ik heb onlangs last van oorontstekingen.Mijn oren zaten dan ook dicht.Ik had het onlangs heel erg aan de linkerkant, ik kon het niet meer houden van de pijn en heb een pijnstiller moeten nemen.Dan zijn we naar de dokter gegaan.Die zei dat het niet normaal was dat ik zoveel oorontstekingen had
trouwens ik was ook doof aan dat oor, ik hoorde er amper iets door.
Ben naar de oorarts gemoeten, die heeft dan een test gedaan en ik had 40 percent gehoorverlies!!Ik heb heel lang antibiotica moeten houden, er kwam etter uit mijn oor,helemaal doof precies.
Er zat dus eigenlijk vocht achter mijn oor, een gaatje in mijn trommelvlies en een ontsteking.Nu is het al veel beter.Moet nog steeds oordruppels nemen.Ik moest ook naar het ziekenhuis voor een foto...
Moet volgende week terug naar de oorarts en hopelijk is het dan de laatste keer.Want meestal neemt ze zo een machine dat je oorsmeer "wegzuigt" maar dat doet verschrikkelijk veel pijn als ze op mijn trommelvlies zuigt Huilen
genoeg gepraat Bloos
hopelijk heb je er een beetje aan

veerle

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 16:22

Dankjullie!

Bij mij zit er vocht pus achter me trommelvlies zei de dokter ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Ik moet nu 3x per dag 2 oordrupples, en dat totdat het over is Clown

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:16

Neusspray wil ook helpen (wel gewoon voor je neus natuurlijk Tong uitsteken )
Het kan best zijn dat je oren dicht zitten door een verkoudheid. Ook al ben je op dat moment nog geen eens verkouden Tong uitsteken
Na een tijdje gaat het weer over.
Neusspray kun je er dus gewoon bij nemen en kan volgensmij geen kwaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:19

Gewoon ff laten uitspuiten Haha!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:22

Nouks: als er geen propje in je oor zit spuiten ze ook niets uit Knipoog

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:29

Ik heb dat vorig jaar ook gehad, enorme pijn en mn oor zat dicht. Nadat mn oor 3 dagen dicht zat ben ik toch eens naar de dokter gegaan, ik had dus een zware oorontsteking.
Ik kreeg van die pilletjes die ik elke dag moest slikken en dan moest ik voor de pijn ook nog heel veel paracetamollen...
Het hielp wel, voor de pijn iig, mn oor was pas na anderhalve week weer open ofzo.

hildetc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:31

ik heb hetzelfde in september gehad. dit heeft vrij lang geduurd +/- 4 weken. neusspray van huismerk apotheek en oordruppels die je oren schoonmaken hebben mij geholpen. voor de rest is het vaak wachten totdat het vocht achter de trommelvliezen weg is.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:45

hoi hoi
ik heb het ook echt van allesgeprobeerd..
uitlaten spuiten.... oor schoon...zat niks in
neusspray werkte ook niet
gehoortest niks aan de hand
ik hoor gewoon continu heel slecht. vooral op me werk als ik een headset op heb dan hoor ik het overige personeel niet die niet via de headset praat.
mij werd verteld dat ik:

met neusspray moest gaan sprayen 2x p dag en daarna een glas water dringen met me neusdicht
je mag absoluut niet je neusdicht knijpen en dan heel hard blazen dan komt er teveel druk achter je oren en dan kunnen je vliezen knappen.
als iemand met de goude tip komt hou ik me aanbevolen;)

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:30

Bij mij hebben vooral de neusdruppels geholpen.Ook de oordruppels.Antibiotice heeft bij mij niks uitgehaald maar ze hebben me wel een 2de keer een veel zwaardere laten nemen.Mijn moeder was wat vies dat ze onmiddellijk naar de antibiotice grepen.Ze zei zo tegen de oorarts:"In Nederland grijpen ze niet zo onmiddellijk naar antibiotica."
We hebben namelijk 7 jaar in Nederland gewoont.
Een tip?Zeker geen water in je oor te recht laten komen.Iets in je oor doen als je doucht!!!Bij mij moest ik dat toch doen.Maar ik had dan ook nog eens een gaatje in mijn trommelvlies.
Ik denk gewoon uitzieken?