maar zelf weet ik het niet meer haha
ik heb er geen verklaaring voor ofzo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missmiekie schreef:Ohw ik ken het. Vreselijk. Van de week riep ik mams bij me en ging ik d'r vertellen dat ik er echt niets aan kon doen dat ik niet getrouwd was.![]()
![]()
En ik ben ook wel eens mijn 'paardje' kwijt geweest, waardoor ik zo over een paar mensen heen klom, zoekende naar mijn paardje![]()
Ook dat ik in mijn slaap naar beneden liep en opeens achter mijn vader stond en zei: Wil cola!
Praten in mijn slaap doe ik altijd. Dat is niets nieuws.
riannhuh schreef:hahah ik vind dit wel grappig om allemaal te lezen!!![]()
ik ben een keer naar beneden gegaan, en toen deed ik mn pyjama onder de kraan. vraagt mn moeder: "wat doe je met je pyjama?" ik: "droogmaken!!"
en ik wordt ook wel es wakker als ik zelf schreeuw![]()
ik heb soms ook wel dat ik droom dat ik val, en dan wordt ik in een keer wakker en dan heb ik het gevoel dat ik van bed val![]()
haha maar das wel grappig
Shanna schreef:hebben jullie ook wel eens dat je midden in de nacht wakker wordt en dan het gevoel hebt dat je valt?
Boertjes schreef:Ik doe ook de gekste dingen in m'n slaap. Vaak praten en roepen, en slaapwandelen. Heb een keer 30km in de auto gereden. Stond ik opeens in Amsterdam![]()
Ook een keer in m'n stringetje op straat gelopen om te kijken of m'n auto er nog wel stond. Had toen net een nieuwe auto![]()
Dat slaapwandelen heb ik alleen als het volle maan is, dus dan let iedereen in huis al goed op.
Heb ook een keer kattenvoer opgegeten 's nachts, m'n kledingkast opgeruimd (voordeel) en nog meer van dat soort dingen.
Bij ons in de buurt is een keer een vrouw uit het raam gestapt van haar slaapkamer, die loopt nu met aangepaste schoenen en heeft jaren moeten revalideren. Als ik dat dan hoor vind ik het wel eng. Maar verder kan iedereen er heel hard om lachen. Vooral mijn man, die gaat altijd gesprekken voeren met mij 's nachts. Dan komen er de gekste dingen uit.
Shanna schreef:hebben jullie ook wel eens dat je midden in de nacht wakker wordt en dan het gevoel hebt dat je valt?
riannhuh schreef:@Soet: ja dat heb ik ook wel eens, mn zus me roepen, kom ik net voor dat ik weg naar school moet beneden: "EN WAAROM HEBBEN JULLIE MIJ NIET WAKKER GEMAAKT??"
sronnie schreef:Shanna schreef:hebben jullie ook wel eens dat je midden in de nacht wakker wordt en dan het gevoel hebt dat je valt?
Ik juist dat ik zweef
sjaslique schreef:Praten in je slaap is eigenlijk een gedragsstoornis. Het schijnt meer voor te komen bij jongens als bij meisjes.
Ik heb het zelf ook, maar ik heb er geen last van, mijn vriend wel.Ik heb laatst nog geroepen "Ik lust geen kaas" en heb ook al eens geroepen "Blijf af is mijn tent" .
Ook schijnt het te zijn dat je wel de waarheid vertelt als je in je slaap praat omdat je dan 'dronken' bent.
fixture schreef:slaapwandelen deed ik vroeger altijd, inmiddels niet meer