Kan ik bloedarmoede hebben?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

none

Re: Kan ik bloedarmoede hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:17

Ik ben wel benieuwd wat je nu hebt.
Maar wat ik me afvraag; dat je last van je hart hebt (of iets op die plek) kan dat ook duiden op bloedarmoede?

Ik heb ook een laag HB gehalte, maar ik heb niet meteen bloedarmoede, het zit er een beetje tegenaan. Ik ben ook bleek en wel vaak moe, maar doe dan ook wel weer veel. En dat 'pijn aan je hart' komt me ook wel erg bekent voor. Vandaar mijn vraag Knipoog

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 17:23

nog geen uitslag, donderdag pas uitlsag

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 08:47

Nog even terugkomend op de bloeduitslag van van de weel:
Er is geen bloedarmoede geconstateerd, ik moet minder achter de computer zitten en meer fruit eten, ook roosvice helpt, moet actiever gaan doen, en als 't dan niet over is heb ik een virus en dan moet ik wéér terug komen

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 08:54

ik heb ook van die klachten,ik kan de hele dag slapen,ook steken in mn hart,alhoewel men ook wel zegt dat dat je hart niet is maar dat er dan lucht tussen je ribben zit ofzoiets...maar het dan lijkt alsof je een steek krijgt in je hart,ook bleek etc..
ik ben echt op vanalles getest,maar mankeer helemaal niks wat aantoonbaar is.....

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 20:11

Heel irrietant he!

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:40

Ik heb ook bloedarmoede op het moment, mijn HB was 4,3 dus zit aan de staalpillen en aan roosvice Ferro, mijn huisarts wilde een uitgebreid bloedonderzoek, dus hoor volgende week hoe het komt dat me ijzer zo laag ligt. Daarbij ben ik ook nog eens zwanger en is het niet goed voor de baby als me HB zo laag is.
Ik heb verder geen klachten, ben klein beetje moe, en nergens zin in, maar dat is ook alles gelukkig.

Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt iig succes.