Nikka schreef:Ik kan niet oordelen over het medische verhaal maar als je het niet eens bent met de menig van de bedrijfsarts kun je altijd een deskundigenoordeel bij het UWV aanvragen. Verder kan je werkgever net als jij regres toepassen als jij je ziekmeldt. Hiermee kan je werkgever de kosten voor je loon bij ziekmelding verhalen op degene die het ongeluk heeft veroorzaakt.
@ nikka
Ik ben nog niet bij de bedrijfsarts geweest. En weet ook niet wat die gaat zeggen. In ieder geval bedankt voor de tip.
@ delerium
Ik ga me niet verdedigen tegen je. Geloof dat ik zelf wel weet wat wel en niet goed is. Ik ben niet 1 van 100000 nederlanders die zich ziekmeld als er in de krant staat dat er griep heerst o.i.d. Ja ik had misschien beter niet neer kunnen zetten dat ik vind dat ze zeuren van het verzuimpunt, daar kan ik je gelijk in geven. Alleen als ze je iedere dag bellen met de vraag hoe het gaat dan komt het je wel je oren uit. Vind het echt niet erg als ze bellen met de vraag wat er is en of het al beter gaat, is alleen maar netjes. En ook dat ze aangepaste werkzaamheden aanbieden om te gaan doen, is ook netjes. Alleen als je goed had gelezen en Faye ook dan hadden jullie kunnen lezen dat ik gewoon werk alleen niet meer op de zaterdag omdat dat net teveel is om de hele dag te staan en te lopen. Ook met aangepaste werkzaamheden is dit zo. Het is niet zo dat ik geen aangepaste werkzaamheden heb geprobeerd of doe, dit heb ik allang gedaan voordat ik met mijn oordeel kwam dat ze zouden ''zeuren''. Op advies van mijn fysio en HA ben ik de zaterdag tijdelijk gestopt. Ben er niet zelf mee gekomen!