Wie doet hier ook aan spinning?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OneDesire

Re: Wie doet hier ook aan spinning?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 08:21

Kit_for_ever schreef:
Ik wil ook echt heel graag!!! Heb een conditie van een natte krant... 3 trappen omhoog en ik kan aan de zuurstof, dat was ooit zeker weten anders dus ik wil er graag verandering in brengen. Iemand die weet of het kan als je rug/bekken klachten hebt?

Ik heb in het verleden een hernia operatie ondergaan en heb vorig jaar april een bekken blokkade gehad. Dus ik kan gerust stellen dat ik een slechte rug heb. Maar met spinnen heb ik er geen last van.

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 09:47

Ook ik heb een slecht rug, maar heb bij spinning er echt nog geen last van gehad,
Ik ben nu bezig met een beginnerscursus van 6 weken, maar ga daarna zeker door.

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:04

Ik doe nu ook al n half jaartje spinning. Ben 2 maanden gestopt geweest omdat ik overbelast was volgens de dokter en de fysio en moest ik dus even wat sporten laten vallen. Maar gister heb ik weer voor het eerst een les gevolgd en het was weer heerlijk Haha!
Na een uurtje spinning ben ik helemaal moe maar voldaan om het zo maar te zeggen Tong uitsteken

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:37

Ik doe het nu dik anderhalf jaar, en wordt niet meer moe van een spinningles. Als ik twee lessen achter mekaar heb gefietst ben ik drijfnat van het zweet en helemaal hieperdepieper actief.. Daarom vind ik het heerlijk 's morgens te gaan, en daarna lekker werken, heerlijk!

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 12:37

Ik ga 2 keer in de week mee met one desire. en suus het is trouwens 55 minuten Haha!
Ik heb ook een slecht rug maar heb er geen last van bij het spinnen bij mij werd alléén wel gezegd dat je moest opletten dat je je stuur niet te laag moet zetten. Verder vind ik het echt lache om te doen en had dat absoluut niet verwacht, al die mafkezen die op de fiets raar doen. Haha! Haha!

Marg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 17:01

Yep,

hier nog een spin-fanaat. Helaas heeft onze sportschool deze lessen vaak pas om 21.30 tot 22.30. Dit is erg laat, want voor je thuis bent.....! En ik moet vanwege onze kleine meid (6 mnd) nog regelmatig opstaan 's nachts én ik moet voor werk om 6.00 uur weer opstaan: gevolg oververmoeid. Wel jammer, want ik vond het geweldige lessen.

Ik ga soms nog wel eens op de zondag.

Wat ook leuk is, is indoor roeien!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:40

Ik heb een tijdje spinning gedaan, maar voor mijn doelen is het niet de juiste sport. Ik krijg er namelijk te stevige benen van (en als ik iets níet nodig heb is dat het) en voor de vetverbranding is het ook niet optimaal. Het is echter wel erg lekker om te doen en als het niet tegenover mijn doelen zou staan zou ik zeker fan zijn Haha!

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:48

1 x gedaan... Nooit meer!!

Zo saai, zo eentonig! Doe mij maar voetbal! 1.5 uur rennen Tong uitsteken