En dan ineens lig je in de ambulance....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: En dan ineens lig je in de ambulance....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:55

Bloos!
Jee, dat is inderdaad schrikken!
Beterschap!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:58

Das ff schrikken!
Heel veel beterschap!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:28

Kan mij voorstellen dat je flink geschrokken bent.
Doe svp rustig aan.
En als het niet gaat gelijk naar het ziekenhuis.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:37

dat klinkt enge allemaal!
doe maar ff lekker rustig aan,je lichaam geeft zoiets niet voor niks aan.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:07

Oh, wat eng zeg, wens je heel veel beterschap, en veel sterkte. Ben blij voor je, dat het goed is afgelopen. Goed naar je lichaam luisteren, je kan het niet vaak genoeg zeggen. Je hebt er maar één en daar moet je heel voorzichtig mee omgaan.

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:18

jeetje Barmat dat is wat ik zou me ook doodschrikken. Maar sinds wanneer gaan we naar Helmond? Ik heb toen even een tijdje met je gepb-t (om een topic waar weon boos over maakte) en waar in Duitsland ergens?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 16:22

mywayzidane schreef:
jeetje Barmat dat is wat ik zou me ook doodschrikken. Maar sinds wanneer gaan we naar Helmond? Ik heb toen even een tijdje met je gepb-t (om een topic waar weon boos over maakte) en waar in Duitsland ergens?

Noord-West Duitsland, 60 km van Winschoten ongeveer af Lachen

Hopenlijk kan ik daar de rust en gezonde lucht vinden die ik zoek Ja

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:08

Gatverdamme wat eng zeg! Dat is schrikken als je jezelf langzaam uitgeschakeld voelt worden zonder dat je er zelf controle over hebt! Ik hoop dat het nu goed met je blijft gaan, want aangezien ze niet echt heel duidelijk iets weten blijft het natuurlijk niet lekker zitten.

Ik zou me er weken lang nog druk over maken denk ik!

Veel sterkte en rust lekker uit! Ach gut

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:19

jeetje sterkte zeg.gelukkig geen infarct!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:25

Dat is schrikken zeg! Ik zou écht in paniek raken, hopelijk komt het niet nog een keer voor. Beterschap!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:40

Dat is zeker eng om je te gebeuren. Mijn moeder heeft een beetje iets soortgelijks gehad eergisteren tintelingen over haar lijf en in haar gezicht en is nu 2 dagen opgenomen en aan een monitor gelegd, maar goed die is ook een stukje ouder dan jij bent..

Nog even over je paardjes. Jouw oude paardje lijkt vooral in jouw 1e foto onwijs op mijn oude paardje fargo (staat op de site in mijn handtekening in apart album). Mijn paard was van Architect (ook een Ramiro zoon net als Zeoliet en die familie herken ik toch altijd weer). Wat een bekend en lief gezicht had hij..

Welke afstamming heeft matador eigenlijk, want die heeft toch ook wel erg bekende trekken, ze lijken ergens wel een beetje op elkaar maar Whizard van mij begint ook al meer op fargo te lijken, zal toch kwestie van smaak zijn en van wat je aantrekt he?

Verder: Rust goed uit en zorg goed voor jezelf! Sterkte.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:43

Tjee heel veel sterkte, ik ken andere wegzakkers maar dit is ook erg irritant en angstig kan ik me voorstellen!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 17:43

Sterkte voor je moeder, hoop dat het niet erg is Ach gut

Matador is Voltaire x Jasper Lachen

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:49

Dank je.
Ah Voltaire, ja die paarden spreken me ook altijd erg aan, qua kleur en qua type. Grappig hoor!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:09

He Barmat! Hoe is het met je nu? Al meer bekend wat het nou is geweest? En hoe voel je je nu?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 11:19

fargo schreef:
He Barmat! Hoe is het met je nu? Al meer bekend wat het nou is geweest? En hoe voel je je nu?

Het gaat beter, dank je!

Ik heb nog een keer zo'n "aanval" gehad en dat was schrikken, amper 4 dagen na de eerste aanval. Maar ook deze ebde weg en ook dit keer bleek er geen afwijking te zijn in mn lichaam / hersenen.

Toen werd ik door iemand gewezen op het volgende:

Conversie Stoornis:

Een conversiestoornis is een psychische aandoening die zich op verschillende manieren kan uiten. De oorzaak ligt in acute stress die de persoon niet kan verwerken. Door de spanningen die hierbij optreden, schakelen de hersenen bepaalde lichamelijke functies uit, zodat de patiënt de stress niet meer ervaart. Hierdoor ontstaat het beeld van een neurologische ziekte. De patiënt is zich niet bewust van het proces en maakt zich er vaak niet veel zorgen over, op anderen maakt de patiënt de indruk dat deze zich niet emotioneel betrokken voelt bij zijn beperkingen. In het DSM-IV is de aandoening ingedeeld bij de somatoforme stoornissen.

Een conversiestoornis kan vele vormen aannemen, maar de meest voorkomende zijn verlamming van de ledematen, problemen met gezicht of gehoor, algemene vermindering van de zintuiglijke waarneming en verlies van het spraakvermogen. Ook kunnen motorische stoornissen of stuipen optreden. Het komt voor dat klachten snel verdwijnen als de patiënt in het ziekenhuis wordt opgenomen, maar vaak keren deze later weer terug.

Voor de diagnose gesteld kan worden, moet eerst worden nagegaan of er een somatische oorzaak te vinden is en, zo niet, of de patiënt bewust klachten fingeert. Hierna kan een psycholoog door middel van therapie proberen de psychologische oorzaak te achterhalen. Overigens valt het bewust imiteren van aandoeningen onder een andere psychische stoornis, namelijk de nagebootste stoornis.

____________________-

Dit kwam heel herkenbaar naar voren bij mij!

En te verklaren - verhuizing met alle ellende, problemen met mn verleden, drukte op het werk... logisch dat het licht dan af en toe wat knipperd Haha!

In ieder geval niets ernstigs... maar die griep die heb ik dus wel te pakken gekregen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:22

Dat zou idd wel eens goed kunnen wat je daar aan leesvoer hebt gekregen Ja

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 11:26

Ik heb er idd veel over gelezen op I-net en het klinkt heel helder - vaak komt het voor na ingrijpende gebeurtenissen of acute ernstige stress....

Aangezien ik de afgelopen 7 maanden al steeds gespannen als een veer sta, is het best goed in te denken.

Maar ik ga dit ook met mn pschych bespreken, kijken wat hij zegt Knipoog