Zwartwitje schreef:Uiteindelijk heb ik meer pijn gehad bij het verschonen van de verbandjes, die meestal vastgeplakt zaten, dan van het hele gebeuren zelf.
Iew...ja.....Ik krijg er weer de kriebels van als ik dit lees..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwartwitje schreef:Uiteindelijk heb ik meer pijn gehad bij het verschonen van de verbandjes, die meestal vastgeplakt zaten, dan van het hele gebeuren zelf.
Sterre schreef:sjorsie schreef:...ik ben er zelf meerdere keren aan geopereerd ...
Stomme vraag, maar ehh ... doet dat zeer?
Ik heb al jaren last van ingegroeide teennagels en ga braaf iedere 2-3 weken naar de pedicure. Dit helpt natuurlijk wel, maar mijn pedicure zegt zelf dat het misschien wel beter zou zijn als ik het zou laten opereren, maar dat durf ik dus eerlijk gezegd niet goed!
Norway_girl schreef:Hallootjes,
Ik heb vorige week mijn teennagel van mijn grote teen lelijk afgescheurd/gebroken en ik heb er nu aardig last vanIk zit af en toe in een badje met biotex, maar echt verbetering zit er niet in. De rechterkant van mijn teen is helemaal rood, dik en opgezet. En is héél pijnlijk.
Ik weet niet of er nog meer mensen hier op bokt zijn, met een ingegroeide teennagel? Maar ik vroeg mij af of er misschien mensen waren die tips hebben of zal ik gewoon naar de huisarts gaan?
Alvast bedankt