ik vond de les heel zwaar, en eigenlijk een beetje tegenvallen.
het waren 10 meisjes, waaronder 1 jongen. en ja iedereen vond het 'eng' was gespannen. maar dat uitte zich in dat niemand wat zei, je kon gewoon letterlijk een speld horen vallen! dat was echt ondragelijk. het waren ook aparte mensen. al zeg ik het zelf, van gothics. tot echt 'asociale'. die ook tijdens hun woedeaanvallen mensen echt neersloegen. ik heb wel driftbuien, ik schreeuw ook wel. maar ik sla nooit mensen, en zeker niet zoals hun dat doen. ik was ook de jongste, als meisje van bijna 15 tussen 16/17 jaar. opzich had ik daar geen problemen mee. maar daardoor voelde ik me wel onzeker. het ging vooral over woedeaanvallen. en hoe dat in elkaar stak. we moeten ook gaan opschrijven wanneer we een driftbui hebben. eigenlijk heb ik dat nooit meer, sinds mijn medicijnen. hooguit als er een aanleiding is waardoor ik boos word. en dan ook echt een 'goede' aanleiding. ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt. omdat ik het toch wel spannend vind. en eigenlijk niet zo goed weet of ik er wel achter sta omdat ik ineens voor een gesprek werd uitgenodigt. en het al een week later bleek te zijn. ik denk dat ik het gewoon op me af moet komen, want waarschijnlijk zal het well helpen hoewel het wel heel zwaar is. het zijn namelijk 17 lessen van een uur en driekwartier. daarnaast heb ik nog om de week driekwartier gewoon therapie. wat mij wel erg goed bevalt.