Wie heeft er nog meer een MRI scan gehad?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Re: Wie heeft er nog meer een MRI scan gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 23:32

Moet binnenkort voor de 5e keer in de MRI. Vindt het niet zo. Moet er helemaal in. Gehele rug. En dan die pokke herrie. Heb migraine dus is niet echt bevordelijk

knuffelpoesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 23:35

ik moet binnenkort ook weer, weer met me hoofd. Helaas kan ik geen hoofdtelefoon op om muziek te luisteren, want dan zien ze dat ook op de scan.(moet echt me hersenen goed op de foto hebben)
Dit keer krijg ik ook een infuus en krijg ik dus contrastvloeistof,om elk haarvaatje te kunnen zien op de scan.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 23:55

Ik moet 28 maart weer (jammer genoeg) heb tot nu toe 2 keer een slechte ervaring gehad.. Maar ik moet ook altijd voor mijn hersenen erin.. Heb een gezwel op een hormoon gehad dus die moet om de 3 maanden naar het ziekenhuis toe om te laten bloedprikken.. Maar aangezien me bloedwaardes weer gestegen zijn moet ik dus weer een scan krijgen Verward hoop dat ik nu wel weer een hoofdtelefoon op krijg kan ik tenminste de foto's ongeveer tellen..

knuffelpoesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 00:02

ik ben de vorige keer in slaap gevallen, ze hadden de radio wel hard voor me aangezet, maar ondanks alle gerikketik hoorde ik daar niets van, dus heb toen een vast soort tikje(ritme) gezocht en me daarop geconcentreerd, en voor ik het weet was er iemand die aan me benen duwde van: mevrouw rooseboom, wakker worden! haha, was gewoon lekker aant slape

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 00:04

Ik moest laatst ook een MRI scan,
moest van mij helemaal een scan worden gemaakt, dus moest er helemaal in.
Vond het maar niks, wat een herrie