Misschien moest ik maar wat van dat dep spul gaan kopen, want maandverband lijkt me niet zo strak als ik bijvoorbeeld aan het zwoegen ben in de sportschool

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:
Je kan ook gewoon Odorex Extra Dry kopen. Daar je oksels zo'n 2x per week mee deppen. (niet nadat je ze geschoren hebt)
Dan zweet je ook niet meer! Lijkt me handiger als inlegkruisjes. Wordt van de zomer nl wel lastig in je mouwloze shirtjes
Duvel91 schreef:http://www.sweatex.nl is speciaal 'maandverband' voor de oksels![]()
Ik gebruik zelf btw altijd Odorex extra dry, werkt perfect !
lejo schreef:staat ergens al een link als je even terug leest waar je ze kunt bestellen.
Needje schreef:
Je kan ook gewoon Odorex Extra Dry kopen. Daar je oksels zo'n 2x per week mee deppen. (niet nadat je ze geschoren hebt)
Dan zweet je ook niet meer! Lijkt me handiger als inlegkruisjes. Wordt van de zomer nl wel lastig in je mouwloze shirtjes
Needje schreef:
eefken schreef:Ik werk als verpleegkundige, en ik heb vernomen dat anti-transpiranten kankerverwekkend werken; dus alle deo's van het type "extra dry" enz zouden de okselklieren dicht maken, wat meer kans geeft op borstkanker bij vrouwen. Mannen zouden hiervoor minder gevoelig zijn.
Momenteel gebruik ik een goedkoper type deo, wat wel inhoudt dat ik meerdere keren per dag moet spuiten...
Je kan het controleren, door bij ingrediënten te kijken, als er iets van aluminium in zit, is het dus niet goed...