ziekjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: ziekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:53

-> MW

Laurine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:53

Ik ben ook heel erg verkouden en heb een zere keel maar ik voel me wel gewoon fit?

NeandroD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 12:00

hmm ik ben vandaag al weer voor de 2e dag thuis, heb hetzelfde als dat hier een beetje word verteld; keelpijn, verkouden, hoofdpijn enz..
nog meer mensen die vandaag thuis zijn?

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 12:40

ik ben vandaag ook nog maar een dagje thuis ik heb wel om 3 uur ouderavond... Dan ga ik me mentor vertellen dat ik stop met de opleiding. Maar nu nog even lekker bokken

NeandroD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 16:28

Tip voor de verkouden mensen: neem een warm bad, heb ik net ook gedaan en ik heb veel minder zakdoeken nodig! Clown

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:34

de helft van mijn klas is ziek, meesten hebben griep, dus je bent absoluut niet de enige. Er hangen heel wat griepvirussen in de lucht

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 13:47

verloskundige raadde me aan,.. lekker onder de wol liggen en de boel de boel te laten Haha!

helaas kan dat niet overdag maar goed... afwassen laat ik nu maar lekker achterwege Haha! Haha! Haha!

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:31

Ik meld me ook even. Ruim een week ziek nu. Afgelopen maandag toch maar eens naar de dok gegaan. Heb een keel- een kaak- en een holte-ontsteking. Heb nu antibiotica. Het gaat wel ietsje beter nu, maar ben er nog lang niet. Pffffff....

Beterschap voor iedereen hier!!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:33

Ik ben ook ziek, maar ik heb een dubbele longontsteking.. Scheve mond

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:33

Jaa hier ook een!
Ben al een paar weken aan het sukkelen met de griep en keelpijn. Ben normaal egt nooit ziek. Afgelopen 3 jaar nooit ziek geweest. Nu heb ik inmiddels mijn stem alweer terug, hoest af en toe nog wel. Griep is ook ver over, en ben maandag en gister gewoon naar school geweest. Vandaag ook, maar had erg hoofdpijn dus na 1e 2 uur weer naar huis. Volgens de dokter heb ik weer m'n voorholte/bijholte ontsteking terug. Heb ik 4 jaar geleden ook gehad. Is zegmaar erge hoofdpijn, voelt als een soort druk op je hoofd.. Als je iets leest krijg je al van die steken in je hoofd.. en je krijgt t ook van door de kou fietsen met nat haar enzo.. Maarja morgen toch maar weer naar school want nu gaat het wel weer een beetje, ga maar weer optijd naar bed.. Want (voor de brabanders onder ons) over 1,5 week is het CARNAVAL! en dan wil ik wel beter zijn!

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 17:50

haha ja mijn opa zei ook doe maar rustig aan hoor anders ben je met carnaval nog niet de oude!!:P

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:08

Gut lekker zooitje bacterieen bij elkaar Knipoog ik meld mij ook ff..net mn bed uit, al drie dagen op bed gelegen en tegen de 41 graden koorts gehad = niet leuk... was met de jaarwisseling ook al op bed ivm koorts, dus dacht het wel weer voor een jaar gehad te hebben. Nog wat gammel, maar voel me wel weer wat mens tenminste..ook deze keer weer zonder antibiotica gered Lachen bouw ik eens een keer weerstand op mss, haha.
Beterschap allemaal, ennuh, veel slapen doet wonderen en ook die extra vitamines als bv bruis Calcevita helpen wat.

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:10

*meld..!
k ben vandaag ook thuis gebleven.. voel me ook niet helemaal fit, verkouden, oorpijn en keelpijn...
bij deze beterschap iedereeen!!! Ach gut Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:11

Doei! hier ook 1, ben net 2 weken opgeknapt van een week lang griep!!!
En nu zit ik al vanaf maandag met dikke keelpijn thuis en nu neigt het richting keelontsteking, dus vanmiddag naar de huisarts Clown

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 15:29

Hallo mede-ziekerds ..

Ik zit ook thuis. Nét nu het lekker sneeuwt, en het op school in de pauze dan leuk is ..

Ben ook misselijk & hoofdpijn. Beterschap allemaal Lachen