Hoe ben jij in je "periode"?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lins_Vetra

Re: Hoe ben jij in je "periode"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:11

Pletje123 schreef:
Arrabel schreef:
Noou.. waarom die stofjes in je hersenen verstoord zijn rond je menstruatie weet ik niet..
Wel raar, ik zie het nut er niet echt van..

Misschien omdat je dan absoluut niet vruchtbaar bent en je de mannen moet wegjagen? Duivel

Haha Haha! Ben daar ook benieuwd naar! Ik ken geen enkele vrouw die ongesteld zijn ervaart als leuk/niet onprettig.

Ikzelf ben wat rustiger en prikkelbaar... Ik snoep dan wel veel Bloos

Voorheen had ik gigantische buikpijn en lag ik soms dagen lang op bed en kon niks door de pijn. Ook van mijn onderrug had ik ontzettend last.

Nu ik aan de pil ben gaat het beter (ook omdat ik nu regelmatig ben)..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:13

Ik moet wel nog even vermelden dat ik in die tijd ook vaak een bepaalde afkeur heb van het mannelijke geslacht, zeker als die dan goedgezind zijn. Dan denk ik vaak: 'Ja, jij kan mooi lachen. Jij moet die miserie nooit meemaken want je bent een vent. Jij moet niet elke maand met die stom dingen zeulen en pillen slikken en opletten dat je op tijd vervangt en de buikpijn verbijten. Nee, jij hebt het lekker makkelijk en dan durf jij nog te beweren dat jij het sterke geslacht bent Boos! '. En eer ik begin te praten klink ik dan plots best wel agressief Haha! .

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:18

Ik heb nergens last van, ik voel me dan prima! Ik vind het ook niet zo erg hoor en ben het ook superlicht.

De paar dagen ervoor, dán ben ik juist onuitstaanbaar, opgeblazen en voel ik me lelijk!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:20

Buikpijn, hoofdpijn, misselijk, rugpijn en shaggo.
Tja. en veel emotioneler en agressief

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:21

Ik heb eigenlijk nergens last van..

Behalve de 2e dag lig ik te creperen van de pijn..
Dan moet ik ook echt plat met paracetamols enzo want dan ben ik niet te harden.Ook een paar dagen van te voren, dan krijg ik pukkels enn ben ik wat opvliegender..

Maar de verdere dagen heb ik van stemmingswisselingen ed heb ik geen last.
Ik kan je zeggen dat mijn omgeving dat wel op prijs stelt.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:27

ik ben niet aan de pil en heb eigenlijk nergens last van, hooguit een paar uurtje's wat buikpijn maar een pilletje en het is weer normaal, ook aan mijn gedrag verandert niks en ik ben ''het'' maar 2 tot 3 dagen altijd Tong uitsteken

mijn moeder daarintegen wordt echt des duivels Whoosh!
die vind het toch zo raar dat ik er nooit geen last van heb Bloos
evenals broerlief en vader, als ik een keer sjaggie ben denken ze gelijk dta ik ongestelt ben wat juist dan dus niet zo is Clown
maarja, dat zijn mannen nou eenmaal Knipoog Vork

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 12:31

Citaat:
Ik moet wel nog even vermelden dat ik in die tijd ook vaak een bepaalde afkeur heb van het mannelijke geslacht

Hahahahahaha, die vind ik wel grappig. Afbeelding
Komt je vriend niets vermoedent een knuffel bij je halen en dan....Afbeelding

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:57

Whahahahaha Wat word dat toch heeeerlijk omschreven!!!! Ik wás eerst en ubervrolijk.. Nu.... Ben ik niet uit te staan. Heb iets last van buik en rug, maar dat is te verwaarlozen. Verder heb ik geen zin in iets of iemand dan. Je bent pas veilig op een afstand van 10 meter of meer Tong uitsteken

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:00

Ik ben toch wel prikkelbaarder, maar dat kan ik goed controleren. Bepaalde vriendinnen van mij daarintegen.. Clown

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:03

ik ben dan echt een jankbal Clown héél vervelend.
ik weet t van mezelf, maar kan er niks aan doen Bloos

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:08

Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen soms erge rugpijn, vooral op mn werk omdat ik daar de hele dag sta. Ik ben verder niet chagerijnig ofzo en heb gelukkig ook niet van die vreetbuien zoals mn moeder en mn zusje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:12

BarbaLala schreef:
ik ben dan echt een jankbal Clown héél vervelend.
ik weet t van mezelf, maar kan er niks aan doen Bloos

haha, dat is een vriendin van mij ook, die kan echt om de kleinste irritatie's al huilen dan en heel frustrerend vind ze dat Knipoog en ik moet er altijd wel om lachen Bloos waardoor ze nog weer bozer wordt en nog meer moet huilen Bloos

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:13

ja echt hoor! Bloos

maar naar de buitenkant is t niet zo heel erg merkbaar geloof ik.
wel als ik dan thuis ben en nadenk over vanalles :S

Vrouwen!!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:15

niet zo heel veel anders denk ik. Ik heb de dagen voordat ik ongesteld wordt wel veel meer zin in snoep en ben wat emotioneler en heb vaak hoofdpijn. En als ik dan eenmaal ongesteld wordt heb ik 2 dagen buik/rugpijn

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:16

Zonder pil de eerste drie dagen van 'alles eruit wat er in zit' maar na die drie dagen ben ik er ook vanaf. Ik ben dan wel om de drie weken ongesteld.

Met pil ben ik soms wel anderhalve week ongesteld, al is het dan om de vier weken.

Tijdens de ongesteldheid kan met of zonder pil dubbel slaan van de pijn, ben huilerig, voel me niet op me gemak. Ik ben dan ook wat overemotioneel en over het algemeen gevaarlijk chagrijnig. Haha!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:36

Ik heb dan vaak krampen, met of zonder de pil, ben emotioneler, soms onredelijk en een beetje sjagarijnig. En inderdaad, als mijn vriend dan heel vrolijk doet kan ik dat niet zo heel goed hebben. Hij heeft er geen last van nee Tong uitsteken Ik doe dan niet boos tegen hem hoor, maar wijs m dr wel even op, en dan doet ie weer extra lief Lachen

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:43

Jumpfreak schreef:
Ik heb dan vaak krampen, met of zonder de pil, ben emotioneler, soms onredelijk en een beetje sjagarijnig. En inderdaad, als mijn vriend dan heel vrolijk doet kan ik dat niet zo heel goed hebben. Hij heeft er geen last van nee Tong uitsteken Ik doe dan niet boos tegen hem hoor, maar wijs m dr wel even op, en dan doet ie weer extra lief Lachen

Je bent precies zo als mij Haha!

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:45

xKatleentjex schreef:
Ik moet wel nog even vermelden dat ik in die tijd ook vaak een bepaalde afkeur heb van het mannelijke geslacht, zeker als die dan goedgezind zijn. Dan denk ik vaak: 'Ja, jij kan mooi lachen. Jij moet die miserie nooit meemaken want je bent een vent. Jij moet niet elke maand met die stom dingen zeulen en pillen slikken en opletten dat je op tijd vervangt en de buikpijn verbijten. Nee, jij hebt het lekker makkelijk en dan durf jij nog te beweren dat jij het sterke geslacht bent Boos! '. En eer ik begin te praten klink ik dan plots best wel agressief Haha! .

dit heb ik ook Lachen laten we het erop houden dat ik een stuk prikkelbaarder ben Clown wil op deze manier nog wel eens uitvallen tegen mn vriend - maar maak het wel altijd goed als het over is Vork

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:11

Emotioneel, onredelijk en chagerijnig *LOL*

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:12

Vroeger had ik ontzettend veel buikpijn, maar sinds ik aan de pil ben niet meer.

Ik merk er nu eigenlijk weinig tot niks van. Heb ook weinig tot geen verandering in mijn humeur eigenlijk.
Ik zit er tegenwoordig dus ook niet meer zo mee. Behalve dan dat het een hele week duurt. Dat vind ik wel minder.

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:21

emotioneel, nergens zin in, lamlendig, buikpijn, hoofdpijn, rugklachten, akelig en ik ben altijd heeeeeel zielig.... snel geirriteerd en soms chagerijnig

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:30

Meer zin in snoep en veel sneller aangedaan. Kan dan echt snel huilen om films, als iemand iets tegen me zegt of zoiets.

Gelukkig word ik er niet chagerijnig van... alleen van mijn vriend kan ik de dag voordat ik ongesteld word wat minder hebben :Y

Verder ben ik dan ook altijd weer 2 kg lichter Haha! Ik kom echt de dagen voor mijn ongi-dag bijna 2 kg aan. Houd dan vocht vast.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:36

Ik ben heel erg emotioneel, elke avond weer uithuilen bij me vriend. (grappig dat ik het vanacht weer ben geworden Hamer ) Erg veel buikpijn. Veel, erg veel trek in chocola.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:39

ThaGirl schreef:
ik zit er ook midden in Tong uitsteken
Maar heb er eigelijk geen last van. Merk wel dat ik de dag(en) ervoor wat sneller boos, chagerijnig etc ben. En ik heb de eerste dag wel vaak buikpijn, maar niet echt erg.

inderdaad ik heb dat ook... me broertje zegt alijd als ik chagerijnig ben... aight het is weer zover!! Clown

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:40

owja chocola...... hoe kon ik die vergeten... als ik t nie in huis heb ga ik het persoonlijk kopen...