Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_hristel schreef:Sterre: ThnQ ik kan wat met je raad. Hoeveel ben jij dan kwijt als jij je nagels laat doen? En ze doet dat echt puur en alleen met de genoemde merken (nagellak)? Dus niet met nog een middeltje?
C_hristel schreef:Sterre: Klinkt wel leuk zeg! Vind het ook nog niet eens zo super duur. Maar weet je of je dat spul ook gewoon bij de douglas ofzo kan kopen? Ik heb trouwens altijd al graag zo'n droger voor je nagels thuis willen hebben maar die kan ik echt nergens vinden!
magic_lover schreef:ik heb nog een potje french manicure witte nagellak gevonden, en ongles naturels(doorzichtig roze), ik ga dus even proberen of het wil
C_hristel schreef:Ben benieuwd. Laat ook even weten hoe het blijft zitten
Sterre schreef:magic_lover schreef:ik heb nog een potje french manicure witte nagellak gevonden, en ongles naturels(doorzichtig roze), ik ga dus even proberen of het wil
De kunst is om het witte randje er mooi op te krijgen. (Dat lukt bij de ene hand altijd beter dan bij de andere
!).
Als je dat er zonder dikke klodders/streperig op hebt weten te krijgen, heb je al veel gewonnen, want dat stoot je er als eerste af!Mijn nageltante lakt ook altijd de onderkant van de nagel wit en het voorste randje! Daarna lak je je hele vinger met de lichte kleur (dus ook over het witte heen).
Goed laten drogen. Als je het leuk vind, kun je daarna nog met een glitterlak een randje op de overgang wit/roze maken. Dit lukt het mooiste met een lak die een heel dun kwastje heeft.
Vaak hebben de meest grote drogisten wel een schap met van die French manicure/kunstnagel dingen en daar heb je ook van die glitterlakken bij staan die niet zo duur zijn (heb er gisteren eentje voor 1,49 € op de kop getikt!)
Als dat ook goed droog is, doe je de top-coat er overheen.
Ook weer goed laten drogen voordat je iets gaat doen, anders heb je er zo een buts in zitten!
Dames, succes ermee!
magic_lover schreef:...en dat witte gaat er heel snel weer af...
Sterre schreef:magic_lover schreef:...en dat witte gaat er heel snel weer af...
Wat voor lak heb je gebruikt: een beetje "dunne" (die je er eerst 3 x op moet smeren voordat het mooi wit is) of een wat "dikkere"?
Met een wat dikkere gaat het beter.
Veel oefenen dan maar!
C_hristel schreef:ShannaY: hoe duur is dat ongeveer per potje? En ik heb net nagelverharder via een nagelstyliste gekocht, ben ik ook dik tevreden over. Zou ik die dan kunnen combineren met herome?
ShannaY schreef:Ik gebruik Heróme.... Je betaald er wat voor, maar ik doe er zeker een jaar mee!