Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn en dat kan beter met iemand die heel erg lelijk is maar met een hart van goud dan iemand die heel erg knap is en een vreselijke l*l

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Voor mijn vrienden enzo maakt het me echt niet uit hoe hij of zij er uit ziet. Voor mijn vriend eigenlijk ook niet
Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn en dat kan beter met iemand die heel erg lelijk is maar met een hart van goud dan iemand die heel erg knap is en een vreselijke l*l
Citaat:dus wat is knap dan ?
crossmonster schreef:jouw topic gaat ergens anders over, over vriendje of vriendinnetje, sexuele aantrekkingskracht dus
mijne gaat puur over het knap vinden van een persoon
Kimmie_girl schreef:
Was ook maar een grappie !
korfbalchick schreef:Ik heb ooit deze zin gehoord, ik denk dat die een groot deel verklaard. Zo ben ik op mijn vriend gevallen..
Je valt op het uiterlijk, maar je houdt van het innerlijk.
Soms bepaald inderdaad het uiterlijk van iemand of je erop afstapt. Ik denk dan inderdaad dat het innerlijk van die persoon bepaald of je er nog langer blijft hangen..
Veirl schreef:Ik heb niets gelezen in dit topic, toch wil ik even mijn mening geven.
Ik heb mijn ex-vriend leren kennen op msn, hij was toen echt mijn type! Ik kon met hem praten, we dachten over veel dingen hetzelfde en blabla. Maar toen ik hem irl zag schrok ik wel even, echt knap was ie niet! Toch heb ik anderhalf jaar met hem gehad.
Maar normaal gesproken ga ik altijd af op uiterlijk, ik denk dat het niet iets verkeerds is. Iedereen vind iemand anders knap, iedereen heeft een ander type.
Farouche schreef:ja, als iemand jouw niet aanstaat van uiterlijk ga je niet kijken of zjin innnerlijk je aanstaatik tenminste niet. Stel nou dat ik gewoon met iemand in contact kom ,dan maakt het mij niet zo uit. Maar als ik toch kan kiezen selecteer ik op uiterlijk