Loop zelf ook al een aantal jaren bij de cardioloog. Na 5 verschillende cardiologen, was nogal een apart geval vlgs hun
, eindelijk een vaste cardioloog gekregen. Deze vond m'n probleem redelijk serieus en sprak over operatie enz. Nu hebben ze ivm met een fusie met ander ziekenhuis deze ouwe pief weggepest hoorde ik en krijg ik ineens een andere cardio.Nou, nog nooit zo'n oetløl gezien zeg!
Deze vindt dat m'n probleem maar minimaal is en dat ik zelfs maar moet stoppen met m'n medicijnen die ik al bijna 12jr slik. Heb nu besloten om een andere cardio te vragen want ik ga niet langer naar die løllo toe.Kan daar zo pissig over worden dat je als patiënt gewoon aan die dokters overgeleverd wordt en bij sommige van die lui totaal geen inspraak over je eigen lijf hebt. Het vervelende is dat je ze nodig hebt en dat weten ze maar al te goed vlgs mij.
) Zijn ze helemaal gek geworden daar.
Bij mij zit het trouwens ook in de boezems, er komt daar dan een soort van extra bloedbaantje en dan gaat mijn hart gek doen. Ik weet niet of dat bij jouw ook zo is??