Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joske_vuran schreef:Ik merkte als eerste een 'bultje' in mijn nek. Verder nergens last van. Later werd ik wat vaker moe, maar dat kon ook komen doordat ik altijd druk in de weer was. Net voor ik op vakantie ging werd ik moe en misselijk. Geen trek meer (terwijl ik normaal heel graag eet/snoep) en heel moe. Ik viel zo in slaap (terwijl ik daar normaal vaak moeite mee had). Er kwamen steeds meer 'bultjes' in mijn nek en toen we terug waren van vakantie ben ik meteen naar de dokter gegaan. Pfeiffer dus. Ik ben er flink ziek van geweest. Mijn toenmalige vriendje had het dus ook, van hem heb ik het waarschijnlijk gekregen, maar hij had veel minder last.
Echt verschrikkelijk pfeiffer, ik heb er nog steeds last van. (anderhalf jaar geleden geconstateerd) Kwam voordat ik pfeiffer had nooit bij de dokter en het afgelopen jaar ben ik er minstens 6 keer geweest, en ik ga dus écht niet graag naar de dokter! Nog steeds vaak moe en hoofdpijn..
Judith_ schreef:joske_vuran schreef:Ik merkte als eerste een 'bultje' in mijn nek. Verder nergens last van. Later werd ik wat vaker moe, maar dat kon ook komen doordat ik altijd druk in de weer was. Net voor ik op vakantie ging werd ik moe en misselijk. Geen trek meer (terwijl ik normaal heel graag eet/snoep) en heel moe. Ik viel zo in slaap (terwijl ik daar normaal vaak moeite mee had). Er kwamen steeds meer 'bultjes' in mijn nek en toen we terug waren van vakantie ben ik meteen naar de dokter gegaan. Pfeiffer dus. Ik ben er flink ziek van geweest. Mijn toenmalige vriendje had het dus ook, van hem heb ik het waarschijnlijk gekregen, maar hij had veel minder last.
Echt verschrikkelijk pfeiffer, ik heb er nog steeds last van. (anderhalf jaar geleden geconstateerd) Kwam voordat ik pfeiffer had nooit bij de dokter en het afgelopen jaar ben ik er minstens 6 keer geweest, en ik ga dus écht niet graag naar de dokter! Nog steeds vaak moe en hoofdpijn..
Ruim anderhalf jaar terug is het ook bij mij vast gestelt en heb er nog steeds last van. Heeft de dokter kunnen helpen?
Sjadron013 schreef:
Daar zit die van mij, aan de rechterkant
[EDIT] Als je je nek strekt heb je meer kans om hem te voelen.
ILOVE_TARA schreef:Mijn vriend heeft het ook gehad. Het begon met keelpijn en opgezette klieren. Daarna begon hij steeds meer moe te worden, zelfs als hij een uur of 10 geslapen had liep hij er als een zombie bij.
Mariss schreef:Opgezette keelklieren(constant keelpijn), moeheid in het hele lichaam, pijnlijke spierpijn, opgezette zweetklieren. Zoiets was het volgens mij.