knobbel in borst..!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: knobbel in borst..!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:56

jashin schreef:
heej daar ben ik weer!
ik ben gistere bij de huisarts geweest en hij het was of een of ander klier of iets anders waar ik even de naam van kwijt ben!
in ieder geval over 2 weken moet ik naar het ziekenhuis voor de zekerheid een mamograffie te laten maken,hij zij in ieder geval zo lang er geen borstkanker in de familie voorkomt hoefde ik me geen zorgen te maken ivm kanker gelukkig!
het enige nadeel is dat ze die bobbel wel moeten gaan wegprikken of snijden maar dat kreeg ik later te horen na de mamograffie.
ik ben in ieder geval een heel stuk opgelucht dat het niks ernstig is en alle bokkers wat geduimd hadden bedankt! Pling

Wat fijn voor je, kan me voorstellen dat het je oplucht.. Succes met de mammo .

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 14:11

dank jullie Lachen

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:47

ik heb het ook gehad.. Had al een tijdje een knobbel. Ook naar de huisarts geweest en die poeierde me gewoon af.. Ik weet ook dat je niet in een risicogroep valt als je 19 bent.. maar er bestaat wel altijd een kansje. Dus ben toen maar weer terug gegaan naar de HA en hem gezegd dat ik een mammografie wilde.. Nou zo gezegd zo gedaan. Mammografie gehad, echo en een punctie.. Het zag er allemaal goed uit, maar 100% konden ze het natuurlijk niet zeggen, maar ik moest me maar niet druk maken :S
Ik snap dat niet zo goed.. Er zit iets vreemds in je lijf, iets wat daar niet hoor. Dan wil je toch dat het of goed is of slecht is.
Mja.. uiteindelijk besloten om het toch maar weg te laten halen..
Het was allemaal geen pretje, maar ben blij dat ik het gedaan heb Lachen Mijn borsten zijn weer 'knobbelloos' en ik hoef me nergens meer druk over te maken!