Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Ik vind ze daar persoonlijk een beetje te jong voor, maar als zesde klasser vind je alles jong dat onder de 17 is
SemiR_4_LiFe schreef:tuurlijk ik doe ook af en toe een jointje, maar kom op.. als brugklasser... waar moet dat heen als ze 16 zijn? alcohol verslaafden? drugs verslaafd?
Iris_ schreef:rokende alcohol drinkende brugger meld zich
even zonder grapjes,,
ik ben nu 12,, en ja, heb veel vrienden die roken... dan neem jij ook wel eens 1 of meer trekjes,, hoogstends 1x in de maand,, en ja af en toe alcoholnaja zo heel af entoe,, het zal wel
ik bedoel
het leven is al zo kortje kunt maar beter genieten, en doen waar je zin in hebt... het kan zo voorbij zijn.
Iris_ schreef:rokende alcohol drinkende brugger meld zich
even zonder grapjes,,
ik ben nu 12,, en ja, heb veel vrienden die roken... dan neem jij ook wel eens 1 of meer trekjes,, hoogstends 1x in de maand,, en ja af en toe alcoholnaja zo heel af entoe,, het zal wel
ik bedoel
het leven is al zo kortje kunt maar beter genieten, en doen waar je zin in hebt... het kan zo voorbij zijn.
3Hearts schreef:Ik zit in de 2e dan ,1tje rookt en een aantal blowt wel isZelf drink ik wel is een red bull of breezer maar bij 3 trek ik echt de grens!
wil niet inneens naast een engerd wakker worden
Manon88 schreef:3Hearts schreef:Ik zit in de 2e dan ,1tje rookt en een aantal blowt wel isZelf drink ik wel is een red bull of breezer maar bij 3 trek ik echt de grens!
wil niet inneens naast een engerd wakker worden
In Red Bull zit geen alcohol hoor. Vind 3 Breezers voor iemand die in de tweede zit ook onbeschoft veel.
Natasja91 schreef:Als brugklasser zijnde is het ronduit dom, maar dat telt net zo goed als voor een zesde klasser.
Tiffany schreef:Is in de mode tegenwordig