Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Dan heb ik een afwijkende mening....Ik vind namelijk dat het wél moet kunnen.
daffene schreef:@Chiqa, sorry daar heb ik overheen gelezen. Dacht dat je bedoelde roken, als in een pakje per dag. 2 sigaretten is niet echt veel. Zou willen dat ik dat kon
Chiqa schreef:Dan heb ik een afwijkende mening....Ik vind namelijk dat het wél moet kunnen.
Chiqa schreef:Zoals ik al zij, ik heb nogal last van stres.
Ik heb jaren lang medicijnen geslikt, en ben daar nu zo goed als af,
alleen rook ik af en toe een sigaretje....
Hierdoor kan ik mn stres buien beter handelen. Ik slik nog wel iets aan medicatie
(Alhoewel ik daar wel van af zou moeten bouen als ik ooit zwanger zou willen worden)
Maar er zijn twee dingen waar ik slecht van af kan blijven, dat zijn mn peukies en mn koffie.
Dat is voor mij erg belangrijk.
Remy schreef:Ook lijkt het me supergoor voor een kind om een kusje te krijgen van een vader/moeder die een rokersadem heeft.
Chiqa schreef:Ik vind het jammer dat zoveel mensen zich zo gek laten maken door de maatschappij van
tegenwoordig....
Alleen dit voorbeeld al;Remy schreef:Ook lijkt het me supergoor voor een kind om een kusje te krijgen van een vader/moeder die een rokersadem heeft.
Dit is een eigen invulling geen feit. Als ik dit topci 40 jaar geleden gestart zou hebben zouden de antwoorden heel anders zijn.
Ik heb een chronische stres stoornis.
katiavl schreef:Jah duh, omdat de effecten van sigaretten toen nog niet buiten waren...
danilo schreef:nee dat vind ik niet kunnen. Ik ben zelf een rookster maar tijdens mijn twee zwangerschappen heb ik geen 1 sigaret op gestoken.
Erg stom dat ik daarna dus weer ben begonnen
Chiqa schreef:Wat ik wil zeggen; niet iedereen loopt schade op als de moeder rookt,
Me incluse als bewijs samen met mijn 2 kerngezonde zusters.
Beiden goed op gewicht, lichaamslengte varierend van 1.80 tot 1.67.
Geen longpoblemen, niets...katiavl schreef:Jah duh, omdat de effecten van sigaretten toen nog niet buiten waren...
Tuurlijk wisten ze wel dat het niet gezond was, maar er is een middenweg en daar wil ik graag met jullie over discussieren.
Aan mensen die standaard een hekel aan roken hebben, zelf nooit hebben gerookt, en hun mening helemaal hebben laten inpakken door de nagst van de maatschappij, aan díe meningen hecht ik weinig tot geen waarde...
vandaar dus ook de vraag of erbij vermeld kon worden of je wél of niet rookt.
Snappen jullie?