Kwestie van wennen. Ik begin mijn dag al met 0.4l, dat drink ik ook bij mijn lunch en avondeten, dus dan zit je al op 1.2. En tussendoor drink ik ook nog regelmatig een glas water. Je merkt het zeker aan je huid, ik heb een hele fijne huid.
ik drink zo'n 2 a 3 glazen cola op een dag en 2 koppen thee, verder vrijwel niets, 2 liter water per dag lukt mij vast niet Ik ben niet zo'n 'waterdrinker' misschien als ik heel bewust dat op een dag wil bereiken het wel lukt. Las laatst nog dat er iemand is overleden aan teveel water drinken, die had heel wat liters naar binnen gekregen, hoeveel precies weet ik zo niet.
Ik drink ook geen water Meestal drink ik melk, sinaasappelsap of iets anders ( zonder bubbels ) en dan kom ik op zo'n 1,5 liter ongeveer per dag maar soms als ik echt dorst heb kom ik wel over de 2 liter
Pfff, ik zou al lang blij zijn als ik dat zou halen!! Ik drink altijd veel ste weinig wat natuurlijk niet zo heel errug goed is. Maar aan 2 liter zou ik dus nooit kunnen komen!! Zegt het voedingscentrum trouwens 2 liter?? Ik dacht altijd 1.5. Anders moet ik er toch echt wat op gaan verzinnen!!
Ik volg nu ook Sonja Bakker en ja, heb gewoon nu voortaan standaard een flesje water (zo;n grote spafles van 0,75) bij me.
En je moet ook niet denken van ; Oh sjit, ik moet 2 liter water, dat drink ik even nu snel in een kwartiertje. Want dan zit je zo vol. Maar gewoon sochtends wat, smiddags, tussendoor een half flesje, bij t avondeten en zo kom je wel aan je 2 liter
En meestal drink ik dr ook nog thee bij, en bij dat dieët mag je ook nog 4 glazen lightfrisdrank, dus dat soms ok nog. Vocht zat haha
Ik drink dagelijks wel zo'n 2 liter. 's Ochtends, tussen de middag en 's avonds een flink glas met vruchtensap. En daarbij drink door de gehele dag of thee of water uit flesje.
Als ik werk heb ik inderdaad ook altijd zo'n 1/2 liter flesje water op m'n bureau staan en daar probeer ik er dan onder werktijd 3 van leeg te drinken, met thuis erbij kom ik dan wel aan 2 liter. Moet er wel onwijs vaak door naar de wc, da's wel weer lastiger...
Ik merk wel dat ik als ik vrij heb, weekenden en vakanties, vaak veel minder drink...
Ik hou niet zo van water behalve in de zomer. En ik red ook nooit de 2 liter. Misschien moet ik er toch maar eens op gaan letten. Ik vind het alleen zo vervelend dat je dan zovaak naar de wc moet als je aan het werk bent
ik drink elke dag minimaal 2 liter water en daarnaast vaak nog 1keer soja melk, een keer sap en nog wat choco of koffie op mijn werk. Alleen 's morgens bij het ontbijt drink ik al een halve liter,net zo bij mijn avondeten. En de andere glazen tussendoor.
Ik merk niet perse heel veel.Heb nog steeds wel droge plekes op mijn huid en op andere momenten juist weer wat pukkeltjes ,maar voel me er wel fijn bij.
2 liter is ook best veel hoor je lichaam heeft per dag 1.6 liter nodig , de twee liter per dag is meer voor als je aan het afvalen bent oid of als er indicatie is dat je lijf het echt nodig heeft ander is anderhalve liter genoeg