Liever bril dan lenzen of liever lenzen dan bril?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Idioteque

Re: Liever bril dan lenzen of liever lenzen dan bril?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:32

Lenzen. Vind het wel irritant soms (ik vergeet ze weleens uit te doen of 's ochtends als ik haast heb en dan vallen ze weer op de grond en raken kwijt enzo)maar een bril staat me niet dus daar heb ik die lenzen wel voor over...

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:43

Liever lenzen dan bril...

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:51

ik ook liever lenzen dan een bril ik vind een bril niet mooi bij mij staan en vind lenzen fijner Haha! geen gedoe met opzij kijken en dan niets scherp zien Vork

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:53

Ik zou zelf wel lenzen willen, heb nu een bril. Maar ik heb een cilindrisch probleem, en ik kan dus geen lenzen hebben. Ik geloof dat mijn ogen te scherp rond zijn ofzoiets, en dus kan ik ze niet hebben. Had ze heel graag gewild. Maar aan de andere kant, kan ik nu wel af en toe een nieuw montuur uitzoeken Lachen

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:56

ik heb eerst altijd een bril gehad. Maar die viel ongeveer 1jaar geleden zowat uitelkaar Tong uitsteken
Dus mocht ik een nieuwe van m'n moeder, maar dat wou ik niet ik wou lenzen. Maar dat mocht ik niet van m'n moeder. Dus had ik alle brillen afgekeurd en toen is dat winkel mevrouwtje met m'n moeder weze praten. Nu heb ik dus lenzen, ben er zuinig op! (niet verwacht he mam? Tong uitsteken ) Ik heb wel zachte lenzen en het bevalt me prima Haha!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:57

Pluttersput schreef:
Ik zou zelf wel lenzen willen, heb nu een bril. Maar ik heb een cilindrisch probleem, en ik kan dus geen lenzen hebben. Ik geloof dat mijn ogen te scherp rond zijn ofzoiets, en dus kan ik ze niet hebben. Had ze heel graag gewild. Maar aan de andere kant, kan ik nu wel af en toe een nieuw montuur uitzoeken Lachen

Heeft de opticien/oogarts dat gezegd? Ik heb eigenlijk alleen maar cillinder en heb toch echt lenzen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:10

Kit_for_ever schreef:
Pluttersput schreef:

Heeft de opticien/oogarts dat gezegd? Ik heb eigenlijk alleen maar cillinder en heb toch echt lenzen

Ja, ik ging kijken of ik lenzen kon, en toen zei die man die dat nakijkt zei zoiets van: Je cilinder is te sterk, en dus kunnen daar geen lenzen op. Zoiets iig. Heb er daarna ook niet meer over nagedacht, want ja, dat zal echt niet beter worden. En verder, ik heb ook niet echt normale ogen zeg maar. Moet je maar even in mijn profiel kijken, daar staat een foto. heb iig vrij kleine oogjes Clown

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:13

liever lenzen dan bril

-Mijn bril is altijd vuil
-Als je opzij kijkt zie je slecht
-Je 'stoot' je rapper tegen iemands anders bril
-...

-Lenzen zie je in alle richtingen goed
-Ik zie veel scherper
-Is meestal mooier
-IK KAN EEN ZONNEBRIL IN DE ZOMER DRAGEN & GOED ZIEN Haha!
-...

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:44

Citaat:
-IK KAN EEN ZONNEBRIL IN DE ZOMER DRAGEN & GOED ZIEN

Je hebt ook zonnebrillen op sterkte hoor Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:52

Choicielover schreef:
Citaat:
-IK KAN EEN ZONNEBRIL IN DE ZOMER DRAGEN & GOED ZIEN

Je hebt ook zonnebrillen op sterkte hoor Tong uitsteken

Jeps, als sportbril de addidas die Kwijl
Ik heb nog nooit tegen iemand anders bril gestoten.
En ik kan opzij zien

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:44

Lenzen,
Ik heb sinds 3 maanden denk ik zachte lenzen en ben er erg blij mee! Mijn bril zette ik zelden op en nu kan ik gewoon altijd goed kijken!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 23:41

Lenzen, absoluut Haha!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 10:58

Ik heb liever lenzen dan bril. Lenzen voel ik niets van en een bril staat mij echt vreselijk Haha!

xxx

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 11:29

Ik heb zachte maandlenzen en ik draag ze veel liever dan mijn bril. Bril zit gewoon niet Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:56

Gelukkig heb ik geen bril (nodig) , maar als ik er één zou moeten zou ik als eerst lenzen uitproberen om het simpele feit dat een bril mij echt voor geen meter staat Nagelbijten / Gniffelen . Maargoed; ik hoor mijn stiefvader ook regelmatig klagen over lensen, dus het ligt eraan. Hij heeft meestal overdag lenzen en gewoon thuis en in het weekend z'n bril op; zo zou ik het dan denk ik ook doen.

Jolindaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 16:57

Ja, ik ging kijken of ik lenzen kon, en toen zei die man die dat nakijkt zei zoiets van: Je cilinder is te sterk, en dus kunnen daar geen lenzen op. Zoiets iig. Heb er daarna ook niet meer over nagedacht, want ja, dat zal echt niet beter worden. En verder, ik heb ook niet echt normale ogen zeg maar. Moet je maar even in mijn profiel kijken, daar staat een foto. heb iig vrij kleine oogjes Clown
[/quote]

Dat maakt toch niks uit voor lenzen, of je kleine ogen hebt?

Jolindaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 16:57

Miirthe schreef:
Gelukkig heb ik geen bril (nodig) , maar als ik er één zou moeten zou ik als eerst lenzen uitproberen om het simpele feit dat een bril mij echt voor geen meter staat Nagelbijten / Gniffelen . Maargoed; ik hoor mijn stiefvader ook regelmatig klagen over lensen, dus het ligt eraan. Hij heeft meestal overdag lenzen en gewoon thuis en in het weekend z'n bril op; zo zou ik het dan denk ik ook doen.

Wat voor klachten dan?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:43

Mijn zus vormt kristallen op haar lenzen, alle haar ogen doen dat Haha!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:44

Ik heb goede ogen dus hoef geen bril of lenzen.
Als ik nu wel iets zou moeten zou ik toch voor lenzen kiezen denk ik.

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:47

Ik heb nu een bril, maar ik wil over een tijdje wel eens lenzen gaan proberen. Het lijkt me gewoon leuker staan Ja opzich heb ik verder weinig problemen met mijn bril.

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:52

Ik heb een jaar een bril gehad...(2 jaar geleden)
Maar ik vond het maar een onding..maar paardrijden enzo gewoon niet praktisch..Vond het er ook niet mooi uitzien..Het leuke was er na een tijdje gewoon af...Ik zette hem nooit meer op...Opzich zie ik goed zonder bril, maar dan krijg ik weer snel last van hoofdpijn.

Ben na een jaar bril overgestapt op zachte maandlenzen..Vind het veel fijner...Het is gewoon meer mezelf zonder bril Tong uitsteken
Ik vind het nog weleens een gedoe hoor, smorgens in doen enals ik dan haast heb schiet dat ook niet op...
Of soms bij droge lucht is t weleens wazig..maar ach..Een keer knipperen en t is weer over!!

Ik heb mn bril nog weleens bij voor colleges enzo..of als k een dag veel moet lezen/laptoppen...Maar is toch altijd weer even wennen!

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 18:05

Ik heb ook 2 jaar een bril gehad, bah ik had er zo'n hekel aan Tong uitsteken
Zakte steeds af op school, zat ik steeds aan mn neus Clown
En als hij besloeg of nat werd zag ik ook niks meer, en het stond gewoon niet mooi.
Enige voordeel, dat je hem snel op kunt zetten.
Toen mijn bril kapot ging heb ik direct zachte maandlenzen genomen en ik wil niet anders meer Knipoog
Soms heb ik 's ochtends en 's avonds mn bril nog op maar ik houd het geen hele dag meer uit met mn bril. En die 5 minuutjes lenzen in doen heb ik er wel voor over.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 18:17

Ik draag liever lenzen dan een bril, ik vind een bril gewoon niet mooi en niet fijn. Ik heb zachte lenzen.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 18:33

Ik had 1,5 jaar een bril..maar die brak door midden, pootjes eraf e.d. Was er echt te lomp mee Haha! .

Nu al een jaartje of 4 zachte lenzen, super Lachen. Wel een bril voorbij voor het aankleden 's morgens, en s'avonds als ik nog wat door het huis heen wandel.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:51

Heb lenzen gehad maar mijn ogen zijn te droog waardoor ik meer zag zonder lenzen dan met. Net alsof je met ruitenwissers over een autoruit gaat die net niet vochtig genoeg is
Schoot niet op dus.
Heb nu een glasbril. Bijna geen montuur dus en kunststof glazen zodat de bril superlicht is en niet steeds afzakt of zwaar voelt.
Bevalt me prima zo.