Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluttersput schreef:Ik zou zelf wel lenzen willen, heb nu een bril. Maar ik heb een cilindrisch probleem, en ik kan dus geen lenzen hebben. Ik geloof dat mijn ogen te scherp rond zijn ofzoiets, en dus kan ik ze niet hebben. Had ze heel graag gewild. Maar aan de andere kant, kan ik nu wel af en toe een nieuw montuur uitzoeken
Kit_for_ever schreef:Pluttersput schreef:Ik zou zelf wel lenzen willen, heb nu een bril. Maar ik heb een cilindrisch probleem, en ik kan dus geen lenzen hebben. Ik geloof dat mijn ogen te scherp rond zijn ofzoiets, en dus kan ik ze niet hebben. Had ze heel graag gewild. Maar aan de andere kant, kan ik nu wel af en toe een nieuw montuur uitzoeken
Heeft de opticien/oogarts dat gezegd? Ik heb eigenlijk alleen maar cillinder en heb toch echt lenzen
Citaat:-IK KAN EEN ZONNEBRIL IN DE ZOMER DRAGEN & GOED ZIEN
Choicielover schreef:Citaat:-IK KAN EEN ZONNEBRIL IN DE ZOMER DRAGEN & GOED ZIEN
Je hebt ook zonnebrillen op sterkte hoor
Miirthe schreef:Gelukkig heb ik geen bril (nodig) , maar als ik er één zou moeten zou ik als eerst lenzen uitproberen om het simpele feit dat een bril mij echt voor geen meter staat. Maargoed; ik hoor mijn stiefvader ook regelmatig klagen over lensen, dus het ligt eraan. Hij heeft meestal overdag lenzen en gewoon thuis en in het weekend z'n bril op; zo zou ik het dan denk ik ook doen.