Hoe zuinig ben jij op jezelf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Hoe zuinig ben jij op jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:54

Nee... Ik loop eigenlijk te lang met dingen door.

1,5 jaar terug beiden voeten met hechtingen, maar wie liep er, ondanks TEGEN dokters advies, een paar uur later wel weer gewoon lekker alles te doen... En verder ook zoveel mogelijk. 10 dagen in die rolstoel hield ik niet uit. Lopen deed wel pijn, maar dan deed ik het wel anders, waarop mijn knieen op een gegeven moment TE beurs waren Bloos Hechtingen eruit dacht ik dat ik wel gelijk alles weer kon. Het as dat mijn spieren gewoon niet KONDEN anders vloog ik idd al gelijk alle kanten op Bloos

Ik loop gewoon door... Ik heb inmiddels nu ruim een half jaar last van mn voet. Wel op de foto geweest en dergelijke uiteindelijk, maar het wilt maar niet over gaan, omdat ik gewoon weg niet genoeg rust...

En dat is nog maar een voorbeeld... Ik eet mezelf op (bijt nagelranden en mn lippen).

Eigenlijk is het altijd: Niet zeurenm, gewoon door gaan. Stilzitten kan ik niet

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 02:12

Ik loop ook altijd overal te lang mee door! Bij anderen altijd roepen, hup naar de dokter! Laat er even naar kijken!

De laatste keer dat ik een dokter heb gezien is een jaar of 3 terug Clown

Oneej 1 keer nog daarna. Toen moest ik van mijn moeder omdat ik niet lopen kon. Bleken verrekte enkelbanden te zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:54

Nouja; zuinig in de zin dat ik iedere dag naar school/paard fiets (maar vandaag nog een busabbo zou willen Bloos ) , ik drink zeker 3 liter op een dag (heb 4 blaasontstekingen gehad en ben pas 16, veel te veel dus; en ik dronk stomweg té weinig) en dan voornamelijk water. Ik eet alleen maar (licht)bruin brood met altijd worst/kaas en s'avonds eten we ook altijd gezond; meestal aardappels, groente en vlees. Verder sport ik niet; ik rij enkel eens per week een uurtje Western; maar dat zie ik niet echt als sport in de zin van 'flink inspannen' . Verder zorg ik dat ik iedere dag 8 uur slaap, met uitzondering 7 uur.

Minder zuinig in de zin van dat ik téveel snoep. Er gaat geen dag voorbij zonder grote hoeveelheden koekjes en/of chocola; ben blij dat de meeste mensen mij verder niet zien eten ; ze moesten is weten Haha! . Maargoed, daarnaast eet ik gezond en ben ik 1.75 en daarmee 57 kilo..

Het 8uur slapen/veel drinken/daarnaast gezond eten doe ik wel bewust, maar verder niet. Als ik ziek ben ben ik ook echt goed ziek (standaard bronchitis) en dan zit ik dus met 39.5 koorts. Maar gezien ik meestal 2 weken beroerd thuis zit neem ik gerust 2 paracetamollen, doe een sjaal om en ga mee naar buiten boodschappen doen, oid.

En ik ga niet snel naar de dokter; maar ik heb veel blaasontsteking/bronchitis gehad en dan weet ik niet hoe gauw ik moet gaan voor een antibioticumkuur Afgod

Color_blind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:30

Ik ben niet bepaald zuinig.
Ik denk altijd "Gaat vanzelf wel over", "Heeft iedereen wel toch?", etc etc.
Maar ja, das neit altijd even slim =P

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 02:54

Oei heel herkenbaar. Ik voelde me al twee weken niet helemaal lekker; flink snotteren, niezen en een hele nare hoest, maar ja, ik ga niet zo maar voor elk kuchje naar de dokter dus ik dacht ik kijk het wel even aan. Toen kwam er koorts bij, hele erg hoofdpijn en ook last van mijn keel, maar ja dat is toch een verkoudheidje? Ik ben gewoon maar doorgegaan; hele dagen winkelen, paardrijden, etc. ... alleen twee dagen werk gemist omdat ik in het ziekenhuis werk en ik de patienten niet ziek wilde maken. Mijn vriendin heeft me een paar dagen geleden uiteindelijk gedwongen om naar de dokter te gaan en jeetje .... ik heb een oorontsteking, voorhoofdholte ontsteking, keel ontsteking, bronchitis en een infectie aan mijn bovenste luchtwegen. Bloos

Volgende keer toch maar wat eerder naar de dokter gaan. Clown

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 03:56

Nee, ik ben helemaal niet zuinig op mezelf. Ik ben veel zuiniger op vrienden en paarden, omdat ik hun belangrijker vind dan mezelf. Ik heb ook geen zin om te zorgen dat ik precies eet wat gezond is of om uren bij de dokter te zitten voor iets kleins, en leef voorlopig nog steeds Lachen

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 08:56

De ene keer ben ik heel zuinig op mezelf, en de andere keer helemaal niet, beetje vaag dus Knipoog!