Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjadron013 schreef:en heb jij een bult?
pfeiffer kan niet altijd gevonden worden met bloedtests!
mcsjelle schreef:Deze symptomen kunnen natuurlijk verschillende oorzaken hebben, maar het zou ook wel eens je schildklier kunnen zijn.
Ik weet dit, omdat ik er zelf last van heb gehad. Nooit van gehoord, maar je schijnt het zo op te kunnen lopen als een koudje.
Hij werkte dus te langzaam, wat betekent, te weinig hormonen afgeven en dus te weinig verbranden, dus te weinig energie.
Je kan slapen wat je wil 12 uur op een nacht en nog sta je moe op. Je wordt dikker doordat er niet veel vet/koolhydraten verbrand worden. Je voelt je slap, alsof je elk moment kan flauwvallen.
katrien214 schreef:Moyra, hoe was het bij de dokter? Is er iets uitgekomen?
Ik moet morgenochtend bloed laten prikken. Ik heb helemaal geen zin om te gaan...
katrien214 schreef:Pff.. Wat een pech heb jij! Hopelijk komt alles weer goed!![]()
Het bloedprikken viel gelukkig mee. Er hingen een heleboel posters waar ik me op kon concentreren.![]()
Over zeven dagen is de uitslag er. Helaas kan ik de uitslag pas 7 februari ophalen omdat ik op vakantie ga. Hopelijk komt er iets uit, omdat een heleboel mensen zeggen: 'je kan niet ziek zijn, je ziet er normaal uit'. Echt stom dat niemand ziet hoe moe ik ben...
moyra schreef:katrien214 schreef:Pff.. Wat een pech heb jij! Hopelijk komt alles weer goed!![]()
Het bloedprikken viel gelukkig mee. Er hingen een heleboel posters waar ik me op kon concentreren.![]()
Over zeven dagen is de uitslag er. Helaas kan ik de uitslag pas 7 februari ophalen omdat ik op vakantie ga. Hopelijk komt er iets uit, omdat een heleboel mensen zeggen: 'je kan niet ziek zijn, je ziet er normaal uit'. Echt stom dat niemand ziet hoe moe ik ben...
bij mij zou het maar 2 dagen gaan duren vandaag had ik me verslapen dus ga ik morgen ochtend voor me stage
Precipitator schreef:Ik zou ff naar de dokter gaan want je hebt waarschijnlijk een zouten of iets dergelijks tekort