Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ukster schreef:ik zou zelf ook wel een keer een reiki behandeling willen hebben.
ik sta er ook echt open voor, maar vindt het moeiijk om er mensen voor te benaderen.
dat is ook wel iets anders.. voor mij dan.
hoop alleen dat je drempeltje iets lager is geworden. 

Risje80 schreef:Is magnetiseren het zelfde als reiki
Ik ben namelijk vaak gemagnetiseerd. Ik ging voor mijn chronische hoofdpijn (spanning). Ik was een jaar of 10 denk ik. Toen ik bij die vrouw kwam, voelde ze heel veel spanningen in mijn hoofd die zijn kon weg halen. Toen ze bij mn rug kwam haalde ze haar hand weg en verwees me door naar het ziekenhuis. Waarom vroegen mijn moeder er ik. Ze zei omdat ik een afwijking heb in mn blaas nieren en rug. Hihihihi, echt ongeolvelijk. Ik lag namelijk heel veel in het ziekenhuis door die afwijkingen en daarom had ik ook last van hoofdpijn. Zij kon mij precies vertellen waar ik last van had. Terwijl wij elkaar helemaal niet kenden. Toen ben ik er dus ook in gaan geloven.
Ik had er wel baad bij, alleen had ik de eerste dagen nog meer hoofdpijn en was erg moe en had er dan ongeveer 2 weken geen last meer van, dus ik moest om de 3 weken terug komen.
en dat is onnodig.
Pellie schreef:die mensen van Usui plukken je idd aardig kaalen dat is onnodig.
ik heb voor de eerste 2 160,- per cursus betaald, en voor 3a heb ik 250,- betaald. dat waren 5 theorie/oefen avonden en de inwijding.
Evenstar schreef:Ik heb Reiki 1, jammer genoeg doe ik (nog) niet veel mee. Soms help ik mezelf, als ik onrustig ben en niet in slaap kan komen, en soms help ik mijn kinderen van allerlei pijntjes af.
Ik wil in de toekomst wel meer gaan doen, wellicht Reiki 2.
Ukster schreef:ik kan wel een brood bij de bakker kopen hordat is ook wel iets anders.. voor mij dan.
ik ga wel op zoek naar iemand in de buurt.
Ik heb ook weleens vrienden behandeld, dat vond ik erg leuk om te doen. Eentje daarvan heeft toen zelf ook de cursus gedaan, de andere nog niet maar is wel aan het rondkijken.
eertjuh22 schreef:mijn vader, moeder en mijn zus zijn alle 3 reiki master. als ik of de kinderen pijn hebben ergens behandelen ze ons op afstand. dit werkt goed.
ook sturen ze mij energie als ik nergens geen fut meer voor heb.
mijn zus doet ook reiki bij dieren en bach therapie enzo.
ik wil zelf ook wel reiki gaan doen, maar heb hier thuis een vriend zitten die het allemaal 'hocus pocus' vindt en het dus niet goed vind dat ik die cursus ga doen
de energie komt uit de kosmos dus als jij je handen op je eigen lichaam legt kan de energie alleen maar in je eigen lichaam stromen. altijd doen! Pellie schreef:eertjuh, waar is je eigen mening en wil??