Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:Dat weet ik en eigenlijk zijn mijn haren/lichaamskleur e.d perfect om weg te halen. Zelfs op extreem hoge stand lukt het niet.
Dat is wel handig want had die eerste laser beurten dus ook van dat gel. Moest daarna ook een x aantal dagen smeren met sterilon zalf.
C_hristel schreef:electrisch epileren dat klinkt alsof je wordt geelectrocuteerd ..
janderegelaa schreef:Jee, ik vind het nogal wat hoor als je je vader niet vertrouwt.
Ik heb het ook al in een ander Topic gezet: BOKKERS mogen bij ons komen flitsen met de MEDCOS IPL voor 1 euro per flits. Om even een vergelijk te makenoksels dus geen 100 euro maar ongeveer 20. Je moet wel 16 zijn.
janderegelaa schreef:C_hristel schreef:electrisch epileren dat klinkt alsof je wordt geelectrocuteerd ..
Dat is ook zo en wel haartje voor haartje
griebels schreef:janderegelaa schreef:Jee, ik vind het nogal wat hoor als je je vader niet vertrouwt.
Ik heb het ook al in een ander Topic gezet: BOKKERS mogen bij ons komen flitsen met de MEDCOS IPL voor 1 euro per flits. Om even een vergelijk te makenoksels dus geen 100 euro maar ongeveer 20. Je moet wel 16 zijn.
Werkt het bij mensen met een lichte huid en rood haar?
En... ipv de bikinilijn, kun je ook dat hele gebied doen?
Robijntjah schreef:En hoe hebben mensen het hier kunnen regelen met de verzekering? Bij mij doen ze nogal moeilijk!
janderegelaa schreef:C_hristel schreef:electrisch epileren dat klinkt alsof je wordt geelectrocuteerd ..
Dat is ook zo en wel haartje voor haartje
0ojannekeo0 schreef:Robijntjah schreef:En hoe hebben mensen het hier kunnen regelen met de verzekering? Bij mij doen ze nogal moeilijk!
Verwijsbrief van de huisarst was voor mij voldoende.
Robijntjah schreef:En hoe hebben mensen het hier kunnen regelen met de verzekering? Bij mij doen ze nogal moeilijk!
0ojannekeo0 schreef:Robijntjah schreef:En hoe hebben mensen het hier kunnen regelen met de verzekering? Bij mij doen ze nogal moeilijk!
Verwijsbrief van de huisarst was voor mij voldoende.
janderegelaa schreef:Het flitsblok is 10 cm2 ( 5 x 2 cm ) dus je moet zelf maar even tellen