Kost zo'n 3 euro, lekker goedkoop dus. Zit je trouwens vaak met een vijl onder je nagels? Daar worden ze ook doorzichtig van omdat ze dan dunner worden..
ik heb dat probleem ook gehad, ik heb een hele goede oplossing gevonden, het kost wel wat, en je moet het ook iedere maand doen, maar dan heb je wel wat.....Acrylnagels.... haha Daar worden je eigen nagels niet beter van, maar het totaal plaatje ziet er zeker netjes uit
Toevallig veel ex-nagelbijters hier? Door nagelbijten worden je nagels ook erg zacht en kwetsbaar. Vooral goed onderhouden (vijltje bij de hand houden) en af en toe een laagje nagelverharder, dan moeten ze vanzelf sterker worden.
oke badankt allemaal, ga even wat nagelverhader halen :p ( ik ben trouwens niet echt nagelbijter maar wel een peuteraar ) maar ik heb ook de vijl al standbij
ik heb jaren geleden jaren en jaren mn nagels eraf gebeten, maar ondertussen zijn ze lang nagelverharder heeft bij mij wel geholpen, maar gewoon een kleurtje helpt ook
Nagelverharder werkt bij mij niet, mag het ook niet dragen voor mijn werk.
ik weet niet wat voor werk je doet maar er is ook nagelverharder in de vorm van een olie die werkt het beste omdat die in het nieuwe gedeelte van de nagel trekt. die kan je er s'avonds op doen en is zo ingetrokken.