mickey1978 schreef:Ik ben eigenlijk altijd depressief, weet je zo'n gevoel alsof er altijd een donkere wolk boven me hangt. Lijkt wel alsof ik nooit echt gelukkig ben. Maar als ik dan later terug kijk heb ik toch wel leuke en gelukkige momenten gekent, alleen op dat moment beleefde ik dat niet zo. Kun je me nog volgen? Raar en vreemd misschien, maar het is al jaren zo. Ik weet niet goed wat ik hieraan moet doen. De bui gaat maar niet over. Ik krijg binnenkortwel weer terapie, is er misschien iemand hier die dat ook wel eens heeft, dat je denkt dat je ongelukkig bent, maar als je dan terugkijkt, heb je toch goede momenten ertussen zitten. Wie ook?
Ik heb hier helaas ook last van.
Ik neem al een aantal jaar depressie pillen (Citalopram).
Deze helpen mij er erg goed mee, maar toch merk ik dat ik nog erg depressief ben.
Ik krijg deze maand gesprekken met een pschygioloog.
Hoop dat het zal helpen.
Ik weet ook niet precies wat nou de reden is van mn depressie, ik weet wel dat het komt door dat ik mijn oma (was mijn 2e moeder) en andere oma en stiefvader (pas overleden) heel erg mis en dat niet kan verwerken.
De ene keer gooi ik al 't verdriet eruit en de andere keer prop ik het allemaal op.
Maar dat is ook niet goed want bij mij zet het verdriet om in aggeressie.
Ik weet ook echt niet meer wat ik er mee aan moet, ik kan er verdero ok niet zo goed overpraten.
Ik merk wel dat dit idd niets oplost alleen de medicatie want dat houdt het alleen intoom dat ik niet nog depressiever word. ik ben wel erg zenuwachtig voor mijn gesprekken maar ik ga het iniedergeval wel proberen, ik neem ook mn zus mee die me heel goed begrijpt dus dat is wel fijn.
Als ik de pillen (heb ze nu al een week niet op want moet ze nog steeds op halen bij de Apotheek) niet neem merk ik wel dat ik me veel verdrietiger en aggeresiever voel dan normaal. Ga ze zometeen meteen weer ophalen.