maar als ik jou was zou ik niet alleen af gaan op bokkers, maar ook ff gaan googelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILOVE_TARA schreef:Ik vind het maar eng, dat laseren. Óf het gaat goed en je ziet weer scherp, óf je ziet juist minder goed. Heb zelfs een keer gehoord dat er een man blind van was geworden, omdat er iets fout was gegaan..
patjelisa schreef:Weet je wat het is het kan met elke operatie verkeerd aflopen niet alleen met laseren, dus daar maak ik mij geen zorgen over
Lia_ schreef:Ik heb het vorig jaar laten doen (6 januari 2006) bij www.excimerlasercentrum.nl en het bevalt mij echt super
De eerste 2 dagen waren best erg pijnlijk, ogen wilde echt niet open, super gevoelig voor licht en een erg branderig gevoel maar daarna werd het vlug beter.
Heb de eerste tijd bij fel zonlicht consequent een goede zonnenbril gedragen en had daarmee nergens last van.
Heb verder helemaal geen "bijwerkingen" gehad als halo's of andere vervorming van het licht.
Ik heb voor deze kliniek gekozen omdat ze veel samenwerken met het Radboudziekenhuis in Nijmegen en de behandelend artsen ook in het Radboud werken als oogarts.
Ik vond het een fijn idee om gewoon een goed ziekenhuis als "achterwacht"te hebben
Lia_ schreef:Lia_ schreef:Ik heb het vorig jaar laten doen (6 januari 2006) bij www.excimerlasercentrum.nl en het bevalt mij echt super
De eerste 2 dagen waren best erg pijnlijk, ogen wilde echt niet open, super gevoelig voor licht en een erg branderig gevoel maar daarna werd het vlug beter.
Heb de eerste tijd bij fel zonlicht consequent een goede zonnenbril gedragen en had daarmee nergens last van.
Heb verder helemaal geen "bijwerkingen" gehad als halo's of andere vervorming van het licht.
Ik heb voor deze kliniek gekozen omdat ze veel samenwerken met het Radboudziekenhuis in Nijmegen en de behandelend artsen ook in het Radboud werken als oogarts.
Ik vond het een fijn idee om gewoon een goed ziekenhuis als "achterwacht"te hebben
Ik heb mijn ogen dus gewoon in NL laten doen, behandeling kostte 4000 euro en is incl. 2 jaar "garantie", dat wil zeggen als ze weer achteruit gaan wordt ik gratis weer behandeld.
Prijs was voor mij niet van belang omdat het via mijn werk werd vergoed.
Maar als ik het wel zelf had moeten betalen was ik ook naar deze kliniek gegaan, het is een hoop geld maar er staat wel een academisch ziekenhuis achter.
Moet er niet aan denken dat als er terug in NL wat mis gaat je eerst weer helemaal naar Turkije moet vliegen.....
Suelza schreef:
En als dat wel zou moeten, dan had je in Nl zowiezo ook voor een tweede keer moeten gaan.
Dus, dan maakt het nog steeds niet uit...
Lous schreef:Wat ook een groot nadeel is, is dat als het daar misgaat je niet verzekert bent. Als je het in Nederland laat doen, kun je nog geld krijgen van je verzekering. Gaat het in het buitenland mis, is er geen instelling meer waar je schade op kunt verhalen.
Mazzel-meid schreef:Helaas kan ik m'n ogen niet laten laseren doordat ik blind ben aan één oog (teveel risico voor m'n andere oog dus), maar ik zou echt zomaar niet naar het buitenland gaan om te laten laseren. het gaat wel om je ogen! Dan maar wat meer betalen en desnoods wat langer wachten dan achteraf jezelf voor je hoofd slaan als het mis gaat..