Dekbed / deken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardje2005

Re: Dekbed / deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 02:47

Quellian schreef:
paardje2005 schreef:
heb daarom ook 24/7/365 het raam open staan.

Ik ook, tot ik vorige week plots over m'n nek ging achter de PC omdat ik zo zat te rillen en klappertanden van de kou Clown

Dus nu wel de verwarming aan en de ramen dicht als ik thuis zit te relaxen Ja

scheelt weer dat ik alleen hoef te slapen op mijn slaapkamer. als het raam dicht is krijg ik zware migraine. ik moet echt frisse lucht hebben

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 02:54

wij hebben hier thuis alles wol, ook onderdekens en kussen enz. Ik slaap meestal gewoon met 1 redelijk dikke, heb wel nog een dunnere zomerdeken, maar die leg ik alleen als ik het echt koud heb ofzo over mijn dikkere heen.
Het is echt lekker warm en ook wel zwaar

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:59

Op mijn kamer heb ik een Texels schapen wollen dekbed, een 4 seizoenen, maar alle 2 is echt te warm. Dus heb nu de najaar er op liggen, ook 24 uur de ramen open (als ik er ben) en is warm zat. En het is een lits-jumeaux op een twijfelaar, dus lekker véél deken. Hoef je geen ruzie te maken Tong uitsteken
Heerlijk Dromen

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:39

ik heb nu een donze 4 seizoenendekbed van de ikea, die is wel dik, heerlijk warm maar niet zwaar Lachen ik vind het perfect zo.
heb ook mn ramen snachts open, het scheelt wel dat ik in een hoogslaper slaap Knipoog

Kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:41

Hoe zwaarder hoe beter vind ik Ja
Ik heb een 4 seizoenen dekbed wat een flink gewicht heeft en daar overheen nog een normaal dekbed Bloos
Maar slaap er heerlijk onder Haha!

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:50

Ik heb nu winterdekbed én de zomerdekbed bij elkaar in, wat een heerlijk zwaar effect geeft Tong uitsteken Dit vind ik lekker slapen.
Ook heb ik over mijn dekbed heen nog een fleecedeken + een dikker pyama. Tja, ik ben nu eenmaal een koukleum Bloos

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:50

Ik slaap op m'n kamer onder een donzen 4-seizoenendekbed (er gaat niks boven de ikea Haha!) en bij m'n ouders onder een synthetische.
Die donzen slaapt lekkerder, die andere is namelijk zo dik.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 02:10

Ik heb een hekel aan dons, vind dat zo 'vies' glibberig en te flufferig Haha!

Ik heb een restantje schapen over me heen in de winter, een behoorlijk zwaar dekbed van schapieswol. Ook mijn kussen is van schaapjes.
In de zomer heb ik alleen een dekbedhoes of niks, dan moet ik niet teveel aan mn lijf hebben