Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ideale bloeddruk is 120/80 dus snap even niet wat je bedoelt, met jouw waardes ben je bijna dood.
Wendel schreef:mijn laagste bloeddruk was ong. 2 jaar terug. viel continu flauw dus naar de huisarts. de bloeddruk die ze hadden gemeten was 80 om 40. Logisch dat ik flauw viel zeiden ze. Moest ook zout drop eten en nu is mijn bloeddruk standaard 90 om 60. Ook veel te laag maar is nou eenmaal zo. De huisarts heeft me wel verteld dat ik dus nooit van mijn leven een te hoge bloeddruk kan krijgen. Maar een vraag voor de mensen met een te lage bloeddruk: hebben jullie het ook altijd koud? Met name je handen en voeten?

Elke keer als je dan opstaat ga je bijna tegen de vlakte
Ik ben er een maand door thuis geweest 2 winters geleden...

Djilan schreef:Ik heb ook nog eens mijn postuur niet mee (ben erg slank) en dat samen zorgt ervoor dat ik echt een koukleum ben![]()
) en lekker zout door het eten. Maar inderdaad, altijd koude handen en voeten!
Ze moesten ik geloof 5 buisjes prikken en de eerste 3 gingen heel vlot, maar daarna wilde het niet meer
Toen moest ze echt tegen het buisje gaan tikken om nog bloed uit mijn arm te krijgen. Ik moest er wel om lachen.
Ik was echt ontzettend pissig
Inderdaad, idem hier. Ben al onderzocht op bloedarmoede en Pfeiffer. Beide heb ik dus niet, maar soms had ik liever van wel (ook al ben je met Pfeiffer ook niet blij
). Dáár is tenminste wat aan te doen