susje schreef:
Grappig, ik heb precies dezelfde ervaringen met die winkels als jij. Big Shoe vond ik uber onvriendelijke mensen, enorm dure en niet eens erg leuke schoenen.
Stravers ben ik nu 1x geweest en vond ik echt leuk winkeltje, ook niet zo heel veel keus maar wel gewoon een paar echt leuke hippe modellen. Heb daar fantastische zilveren pumps met een sleehakje gekocht, waren alleen ook wel 120 euries

Ascona daar was ik heel erg fan van maar begint nu een beetje af te nemen, ze hebben heel veel keuze maar vaak toch niet echt wat ik wil (hele gewone modellen) en die schoenen zitten mij nooit echt heel super. Wel vrij betaalbaar!
Verder plunder ik regelmatig en scapino en schoenenreus en heel soms pas ik wel eens wat (heb maat 43 maar weet mijn pootjes ook nog in een ruime 42 te wurmen). Bij die winkels loont het wel om heel vaak even te gaan kijken omdat ze zo vaak nieuwe schoenen binnen krijgen. En ALS het dan een keer past heb je cheape schoenen

Dus ik heb wel leren omgaan met mijn rotmaat (waar ik overigens helemaal niet mee zit, ben ook 1.83m lang dus mijn voeten zijn gewoon in verhouding) maar het blijft fustrerend dat Invito ed gewoon maar tot 41 gaat. Terwijl er zoooo veel meiden met maat 42 (of groter) zijn! En ik vind het altijd verbazend dat in grote maten alleen van die suffe lompe modellen bestaan (in Scapino achtige winkels dan). Die moet ik niet