Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djuukiej schreef:Hey!
Ik wist niet goed waar ik dit moest zetten..
Maar ik heb dus hele erge bloedverlies tijdens mijn menstruatie. Iedere keer op school in iedere pauze omwisselen en dan lek ik nog door.. Dus dan weer naar huis enz. Tijdens het slapen wordt ik 's ochtends wakker en dan lijkt het net alsof er een moord is gepleegd.
We zijn al naar de dokter geweest toen ik 15 was en hebben bloed laten prikken enz. omdat de dokter het ook niet normaal vond. Maar daar was dus niks mee aan de hand. Uiteindelijk werd er door de dokter gezegd dat de pil een mogelijkheid was, maar hij en mn moeder vonden mij daar te jong voor. Uiteindelijk mocht ik de eerste 2 dagen van mijn ongesteldheid thuis blijven. Als ik 16 was moest ik maar eens goed gaan nadenken over de pil..
Oké, nu ben ik dus 16..
Ik weet niet of ik het wil, ik ben zo bang dat er bij mij negatieve bijwerkingen op gaan treden..
Wat moet ik doen?
p.s Ik weet niet of het hier goed staat.
EDIT: Nogmaals, De pil zal zeker helpen! Maar ik ben zo bang voor Negatieve bijwerkingen.. (Dikker worden, meer puistjes krijgen, sneller moe ect..)
Djuukiej schreef:Ja dat de pil zal werken ben ik overtuigd van.
Maar ik ben gewoon zo bang voor negatieve bijwerkingen.. (Dikker, meer puistjes, moeheid ect.)
Lynn_Nikita schreef:ik ben met 15 ook met pil begonnen, geen krampen meer ( veel minder in elk geval) veel minder bloedverlie sen regelmatiger.
Gewoon doen dus!!!