Wens hem maar beterschap en sterretjes kan hij vast ook wel afsteken met een gipspootje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Sterkte met je brokkenpiloot. Is dit diezelfde piloot als vorig jaar? Was er toen niet iets met splinters of halve takken in zijn hand? *denkt heeeeel diep na wat dat ook weer was*
MoonChloe schreef:Hij kijkt ook zo vrolijk![]()
highwaykind schreef:Er stond mij ook nog iets bij van een tak en een hand ...
Beterschap Dennis!
pmarena schreef:Beterschap !
En , nu gaat hij zeker wel voorzichtiger doen....? *kuch*
De poes vindt het ook heel heel erg volgens mij
Flutterby schreef:(alhoewel het ook minder heldhaftig kan: mijn pa zat in het gips nadat hij verkeerd van zijn fiets afstapte) Dus dat is denk ik wel een troost voor dennis toch
beterschap!
_SyLLiE_ schreef:Neee johhh dat is toch niet zo lang geleden al? Staat me nog zo goed bij van die splinter!! Maar het is weer eens raak heHij zal het wel erg slecht hebben met z'n bed voor de tv, zak chips binnen hand bereik en met kat naast 'm.. Wel heel sneu dat 't precies in deze tijd is, z'n vakantie.. Maar goed, zo te zien overleeft tie 't prima
Ik hoef de 5de trouwens niet mee te rijden.. Ik moet 3 januari
Esmeralda schreef:heb al even gezocht maar kan het topic niet meer vindenis ook al een jaartje of
2en half geleden
Rocamor schreef:Esmeralda schreef:heb al even gezocht maar kan het topic niet meer vindenis ook al een jaartje of
2en half geleden
had effe niets te doen, et voila
het splintertopic
MoonChloe schreef:Dat zou ik fijn vinden, dat de huisarts tenminste beetje meeleeft.