Ik heb ze alle 4 in 1 keer laten trekken. Van 3 had ik geen last meer maar 1 die was gebroken dus daar hebben ze in lopen wroeten. Dus ook die dikke wang en die pijn. Sterke pijnstillers heb er zeker 3 weken last van gehad.
waar heb jij dat laten doen dan??? dat mag namelijk absoluut niet! je mag niet aan beide kanten verdoofd worden omdat je tong dan ook volledig verdoofd is en je die dan dus kan inslikken...
Ik heb zelf dit ook gehad; ik had ook een onstekening en mijn onderste en bovenste verstandkies aan de linkerkant moesten getrokken worden. Ook aan de andere kant later, maar dat was gelukkig niet ontstoken.
Enigste tip wat ik kan geven: vooral vloeibaar eten eten in het begin. Tenminste, dat was iets wat bij mij niet zo'n zeer deed. De prik deed bij mij trouwens ook behoorlijk pijn!
Verder heb ik veel ubroprofens geslikt, en veel gelegen. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen hopelijk ook bij jouw.
In elk geval heel veel sterkte gewenst
LiSSy: dat is inderdaad waar, dat hebben ze bij mij ook gezegd alleen als ik volledig onder nacorse zou zijn...