Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Ik vergat eerst echt niets
telefoonnummers
Maar ik had ook de "tik" kentekens van iedereen zijn auto te kennen. En dan wist ik ook direct uit welk jaar die auto kwam (tik krijg je met 2 auto liefhebbers als broers)
Nu moet ik nog keihard denken over de kentekens van onze eigen voertuigen en telefoonnummers.
runningkawa schreef:Wie bedoel je mij?
Het zit toch tussen je oren volgens veel artsen?
Want er is lichamelijk niks aantoonbaars, dus het zit tussen je oren of je bent een aansteller.
Tussen de oren zat niets, dus weet nu wat het wel is
Jammer dat ik me ook moet aanstellen als het om leuke dingen gaat, maar dat willen ze dan niet zien/snappen
Cyntje schreef:Ik krijg bij mijn dagbehandelingen straks ook een psycholoog en ik ben er idd bang voor dat mensen zoals familie dan denken, ja zie je wel die krijgt niet voor niks psychische hulp, zal het wel tussen der oren zitten,...
nexthorse schreef:Hoe hebben jullie de diagnose cvs gekregen? Aangezien veel artsen er een beetje lacherig over doen omdat het dus niet aantoonbaar is. Er is natuurlijk geen simpele test voor...
Cyntje schreef:Nee ik wil niet van die verslavende middelen, ik wil een oplossing voor mijn pijn!
runningkawa schreef:Maar dat is ook als je zegt dat je moe bent
Ja ik ben ook wel eens moe
Tuurlijk, maar dit moe voelt heel anders als het moe van veel gedaan hebben en dan weten dat je zoveel werk verzet hebt die dag.
Het moe dat over is na een dag slapen.
runningkawa schreef:Ik kreeg daar ook te horen dat ik een te hoog arbeids ethos had (schrijf je dat zo?)
Met andere woorden, ik moest eens wat meer aan mezelf denken dan aan mijn baas.
Cyntje schreef:Ik krijg bij mijn dagbehandelingen straks ook een psycholoog en ik ben er idd bang voor dat mensen zoals familie dan denken, ja zie je wel die krijgt niet voor niks psychische hulp, zal het wel tussen der oren zitten,...
runningkawa schreef:Praat er eigenlijk alleen op internet over, is zo lekker anoniem.
In het echie, niet zeiken, maar doorgaan...stom natuurlijk