Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:Nicky__ schreef:Pfff, denk 3 maanden geleden White Noise gezien, Nou voor mij nooit meer zoon film
Was zelfs bang dat waneer ik op de Ps2 ging dat ik dan langs 0 moest voor het goede net, en dat ik dan geruis zag
ja die was eng he.. ik ben nu ook een beetje bang voor ruis, hihi![]()
maare, er is hier een topic over in de huiskamer.
Ulfeino schreef:Zien jullie niet teveel horrorfilms?
Ik geloof wel dat er meer tussen hemel en aarde is, maar ik geloof niet in geesten.
Ik heb vroeger ook wel wat van dit soort angsten gehad, maar heb me er altijd tegen verzet en tegen mezelf gezegd: Er is niets in mijn kamer dus ogen dicht en slapen.
Op een gegeven moment verdween mijn angst.
Jullie zullen het me wel niet in dank afnemen, maar ik ben er van overtuigd dat het in 9 van de 10 gevallen tussen de oren zit en wordt het veroorzaakt omdat je je alleen voelt in het donker, zodra er iemand bij je is is je angst ook weg.
Mijn advies: jaag het uit je hoofd, zeg het hardop dat je niet bang meer bent, schaf een klein nachtlampje aan en laat het branden als je het donker vervelend vindt, maar verdiep je niet in je angst want dan zie je steeds meer geesten en spoken.
Sterkte allemaal, want angst is iets heel vervelends, wordt het de baas voordat het jou de baas wordt.
Meissie17 schreef:Ulfeino schreef:Zien jullie niet teveel horrorfilms?
Ik geloof wel dat er meer tussen hemel en aarde is, maar ik geloof niet in geesten.
Ik heb vroeger ook wel wat van dit soort angsten gehad, maar heb me er altijd tegen verzet en tegen mezelf gezegd: Er is niets in mijn kamer dus ogen dicht en slapen.
Op een gegeven moment verdween mijn angst.
Jullie zullen het me wel niet in dank afnemen, maar ik ben er van overtuigd dat het in 9 van de 10 gevallen tussen de oren zit en wordt het veroorzaakt omdat je je alleen voelt in het donker, zodra er iemand bij je is is je angst ook weg.
Mijn advies: jaag het uit je hoofd, zeg het hardop dat je niet bang meer bent, schaf een klein nachtlampje aan en laat het branden als je het donker vervelend vindt, maar verdiep je niet in je angst want dan zie je steeds meer geesten en spoken.
Sterkte allemaal, want angst is iets heel vervelends, wordt het de baas voordat het jou de baas wordt.
Kartouche schreef:Eigenlijk hoef je niet bang te zijn.
maar als je het toch bent kun je dat ook gewoon zeggen tegen die geesten.
en vragen om niet meer te komen omdat ze je bang maken.
Je hoeft het niet eens hardop te zeggen maar in je hoofd.
dat wil nog wel eens baten.
Je mag me altijd pben .
Ik ben er niet meer bang voor