Het kan natuurlijk ook zijn dat we gewoon een soort van buikgriepje hebben opgelopen. maar t is wel toevallig dat we allebei bij MAC geweest zijn. Dat boeren heb ik trouwens ook gehad 2 dagen lang en erg veel maagzuur.
Als we in Amerika woonden en we klaagde de mac aan voor voedselvergiftiging waren we nu miljonair Dat geboer is echt irritant helemaal als er vanalles omhoog komt maar nét niet hoog genoeg om het uit te spugen
Beetje, heb nog steeds het misselijke gevoel, hoef alleen niet meer om het uur naar de plee te rennen om alles er uit te gooien. Ik kan dingen nu ook wel normaal binnen houden Heb wel rare rode vlekken in me nek die ik vrijdag ook had (verder niet naar gekeken) maar het viel me vanochtend op
Ik was ook ziek, hetzelfde als jou ongeveer, toen ik nog een beetje ziek was ging ik naar de mac, en nu ben ik weer beter. Het heerst ook dus ik denk dat vet eten gewoon verkeerd gevallen is ofzo.. Ik mocht van de dokter namelijk niks vet eten toen ik ziek was. Wat ik dus wel deed..
Ahah nou ik ben niet van plan voorlopig nog naar de mc te gaan Allergische reactie denk ik niet want eet dat wel vaker dus maar niet bij dit filiaal zegmaar maargoed hoop dat het morgen over is dan kan ik weer naar me paard