nog minimaal 2x onder het mes en dan moet zosals het er nu voorstaat helemaal genezen, met veeeeeel rust. ach jha gewoon dikke pech gehad gelukkig heeft de school er wel begrip voor want zit in het examen jaar. nu hoef ik geen stage te lopen (doe detailhandel en staan kan dus niet) dus verder alles ruztig afwachten
ik hoop dat als ik 3e kerstdag na het ziekenhuis moet dat ik dan in een rolstoel mag ben hard aan het duimen. en dan de 30ste wil ik heeeel graag na een onderlinge wedstrijd hier in de buurt gaan kijken
ik ben net terug van het ziekenhuis. de chrirurg die mij geopereert had was skieen en zen vervanger was met een spoet operatie bezig. (leuk een afspraak dan)
ze hadden geen afspraak gemaakt op de rontgen voor foto's. Had geluk dat er een collega van mama zet anders had dat feestje ook niet doorgegaan. dus begon lekker daar. nou toen na de trauma afdeling gestuurt en daar een dokter gevonden die mij wilde helpen. hij had tot 3x toe telefonische contact met die chirurg die in een spoed operatie zat moet leuk geweest zijn in die OK.
mijn been vonden ze er netjes uit zien op de foto's van de 6 maanden onbelast is het gelukkig nu al 8 weken onbelast en dan zien we wel verder hoe je geneest geworden de krammetjes (hegtingen) zijn er uit gehaalt was geen fijn gevoel maar goed en moet vanaf nu wat meer gaan doen met krukken. de verplichte bedrust is gelukkig over
verder 8 januarie terug na de chirurg die het open gemaakt heeft en aanelkaar geboord ben heel benieuwt wat die er van vind want deze man kon niets over men enkel zeggen dat zag hij niet :S
heb wel de foto van voor en na mogen zien :d was best een verschil. voor zag je echt de breuk en hoe scheef alles zat. en nu zie je alles de platen de 18 schroeven en hoe mooi recht het wel weer niet zat.
het is koud nu buiten hahahaha zeker in een rolstoel en met een een sok aan hahaha maar ik mag eindelijk weer na buiten bij de boerenbond worden ze gek van mij hahahaha
Hey Eva, wat heb je een lelijke smak gemaakt zeg,... ziet er niet echt mooi uit,..
Wel fijn dat je nu met krukken mag lopen. Je moeder helpt je met douchen las ik. Gaat het met je moeder inmiddels ook alweer wat beter? Ik hoop het van harte.
Hoezo worden ze gek van jou bij de Boerenbond?
Valina en ik hebben ook een lelijke smak gemaakt. Ik sta nu met haar bij Manege de Belle in E-L. We reden in de binnenbak en het ging allemaal heel relaxed en goed. Ze was ook heel braaf. Ik dacht, we doen nog een klein galopje en dan is het mooi geweest. Had ik dat maar niet gedaan,... vrijwel meteen na het aanspringen is ze gaan struikelen. Ze heeft nog geprobeerd overeind te blijven, maar uiteindelijk zijn we allebei voorover op de grond terecht gekomen. Valina had gelukkig niets op een klein sneetje op haar neus na. (wat de volgende dag al niet meer zichtbaar was) Ikzelf ben wat minder goed weggekomen. Lichte hersenschudding, kies afgebroken en een scheur die aan de buitenkant van mijn lip is begonnen (van het witte naar het roze gedeelte), zo mijn mond in en dus nog een snee van 3 cm. in mijn mond. Ik ben ook nog eventjes van de wereld geweest en toen hebben ze me naar de huisartsenpost gebracht. Lip gehecht, heeeerlijk tetanusspuit gehad en toen naar huis gebracht. Kies is inmiddels gerepareerd, maar litteken en littekenweefsel zit er nog wel. Kan wel maanden gaan duren zei de dokter. Ik smeer als een idioot Biodermal Littekencreme, in de hoop dat die lelijke rode streep bij mijn lip wegtrekt,.... Misschien moet ik de volgende keer (hoop dat die niet komt) proberen op mijn handen te landen i.p.v. op mijn gezicht!
Veel sterkte in ieder geval met je been en ik hoop dat ze er wat moois van kunnen maken.
tjeetje, veel sterke meid! ik ben nu nog steeds herstellende van een zware enkelbreuk in maart. Tis echt kl*te als je niks mag/kan. je verveelt je dood, en zelfs bokt gaat dan vervelen!
Jeetje dat moet wel schrikken geblazen zijn geweest... Weet je er niets meer van? Een open botbreuk bij een val van een paard, ik heb er nog nooit van gehoort... Maar t klinkt niet fijn. Beterschap!
jha was echt een open bod breuk ben in de beugel blijven hangen. van de val zelf weet ik niet veel meer ik weet het weer van het moment dat ik op de grond lach dat ik het hoorde kraken en men onderbeen scheef zag zitten. heb geroepen dat men spoor eraf moest en nummers van mijn ouders enzo doorgegeven. toen kwam de ziekenwagen en die heeft me plat gespoten vanaf dat moment ben ik 2 dagen kwijt :S
eerser in dit topic staat een link met de foto's ook nieuwe foto's enzo.
marleen mag ik over een paar weken een keer na valina komen kijken ? ben benieuwt na der en nu sta je toch weer dicht bij :d
en of ik nog durf te rijden??????? weet het niet niet op dit beesje als ik ergens op klim eerst op iets heeeeel maks weer vertrouwen op bouwen. nu zeg ik van wel maar ik weet het echt nog niet.