Jeetje, wat een bullshit wat die gast jou heeft verkondigd

Beetje jammer.. Hopelijk kunnen ze er nog iets aan doen, denk dat die dokter je ook nog wel even op je *** geeft dat je niet eerder bent gekomen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
charily schreef:*rianneke: fisiotherapeuten zijn meestal tegen chiropractie en vaak ook wel omgekeerd
en van schaken kan je een overbelaste pols krijgen
Kit_for_ever schreef:
Van dat schaken heb je gelijk in Charily... Weet iemand een ander alternatief?!
Rianneke schreef:manueel therapeut werkt heel anders... die drukt en masseert veel meer, terwijl een chiropractor met vrij korte bewegingen de boel rechtzetmanueel therapeut wil ook nog wel eens pijn doen heb ik gehoord
terwijl ik bij de chiropractor nog nooit echt pijn heb gevoeld...
hoelang loop jij trouwens al bij die manueel therapeut? want in principe als hij alles rechtzet moet jij na iedere behandeling steeds minder pijn hebben... ik ben in totaal denk 15 keer bij de chiropractor geweest waarvan de eerste behandeling 4 jaar geleden was...
nu ga ik ongeveer 1 keer per jaar als ik weer eens op me bek ben gegaan of van een paard ben afgeknaltmaar goed ik ben wel weer pijnvrij!!! zo stom want ik heb echt jaren last van me rug gehad en vind het nu echt gewoon heerlijk om eens geen last van me rug te hebben als ik stallen mest of wat dan ook
Kit_for_ever schreef:Klinkt ook lekker ThaGirl....
Kit_for_ever schreef:Hij masseerde inderdaad veel, maar mn stuitje heeft ie toch zeer regelmatig echt gekraakt. Dat was echt geen pretje. De manueel therapeut heeft echt alleen het probleemgebied behandeld. Hij heeft verder eigenlijk nooit naar de rest van mn rug gekeken. Wel begon mijn bovenrug op een geven moment ook vervelend te doen, maar dat was spierenkwestie volgens hem.
Ik heb de afgelopen 3 maanden weinig gereden, niet heel serieus in ieder geval. Ik merk dat de spieren in mn onderrug dat niet meer gewend zijn. Als ik nu een keer een flinke trainig rijd, kan ik er moeilijk van lopen! Maar ik voel wel echt dat dat de spieren zijn. En ik denk dat dat een kwestie van tijd is als ik dalijk weer een eigen beestje heb waar ik mee aan de slag kan.