tjaaa van droog sexxen kun je ook zwanger raken hoor. heb ik ooit in een grijs verleden op school geleerd. de man hoeft niet bij de vrouw binnen te komen
Goh... ik zou toch ook even twijfelen aan het feit of ze wel of geen sex heeft gehad... Is namelijk toch moeilijk zwanger worden anders... Droogsexen? Ehm... naja ik wil het niet weten!!! Sjah, het kan best veel zijn, inderdaad door vochttekort of misschien haar darmen ofzo. Het lijkt me in ieder geval handig om langs een huisarts te gaan!
Ik heb dat gevoel ook wel eens gehad, ik bleek een maag/darm infectie te hebben Ik 's nachts en 's ochtends erg misselijk, er bewoog van alles in mijn buik en het maakte geluid en ja het werd ook wat dikker. Wat zetpillen tegen de misselijkheid en een antibioticakuurtje en mijn buikje was weer lief
@terorita: ehm...ik vind dat het wel kan hoor... Die kinders van 13/14 hebben tegenwoordig wel meer gezien dan dat hoor! Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord... is dus niet helemaal hetzelfde als wat ik bedoelde... daar kun je trouwens ook zwanger van raken....
Ik zou toch even langs de dokter gaan of een test doen. Als ze wel is gevingert en haar vriend had zich daarvoor afgetrokken bijv en is daarna bij haar naar binnen gegaan kan het volgens mij wel zo zijn dat er wat sperma is meegekomen? maar dat gebeurt denk ik niet zo snel anders zou ik het ook niet weten. Als ze niet zwanger is en ze word steeds dikker dan of eet ze teveel of heeft ze een ontsteking?